Gå til innhold

noen som har eller skal sterilisere seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange barn har dere? og er det mannen eller dere selv som gjør det? hvor gamle er dere?

ër det vondt?

jeg har 1 barn og er 23 år men jeg er helt bestemt på å ikke få flere, og tenker at jeg vil sterilisere meg?skal vel ikke være vanskelig å få gjort dettE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må være over 25 år for å få lov uten at det er spesielle grunner til at du bør steriliseres (sykdom ol.).

Jeg skal snart, venter bare på å få tidspunktet. Jeg er 34 år og har 3 barn.

Skrevet

Jeg vurderer det sterkt.

Er 26 og har ett barn. Skal ikke ha flere.

Om det blir sterilisering kommer det til å bli meg og ikke samboeren.

Skrevet

Heia. Jeg ville ha ventet om jeg var deg. jeg fikk mitt første barn da jeg var 22 år og tenkte" Ingen flere". Men ombestemte meg og fikk ei til når jeg var 25 år. Det var det riktige da. Så var tanken ikke flere barn men nå i en voksen alder fikk jeg nr 3 og er bare kjempe lykkelig. Jeg hadde ventet til du vr helt sikker og litt eldre. Mannen min steriliserte seg nå etter vår siste for det var på en måte han eller ikke(barnet.. Nå er vi glad for vår lille familie.

Skrevet

Men hvordan vet man at man er helt sikker?

Skrevet

Min venninne steriliserte seg etter å ha fått 1 barn der kjæresten stakk av.Hun skulle ikke ha flere menn eller barn i sitt liv.

Nå, 7 år etter, angrer hun bittert.Hun har funnet en mann som hun vil gifte seg med og få barn.Så hun må nå evt. gå gjennom prøverør.

Så jeg hadde tenkt meg 2 ganger om før jeg gjorde dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...