Høstspire 2011 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Heihei! Er nå i min andre pp, og prøver å redusere aktiviteten min her inne på BIM=) Føler jeg var veldig babygal første pp, og tenkte at dersom jeg roa meg litt ned og levde livet mer "normalt" at kroppen gjerne ville være mer mottakelig for en liten spire?=) Ellers er i dag og frem til ca. 3 desember min fruktbare periode, så nå venter jeg bare på at sambo skal komme hjem fra fotballkamp og så er det "full gass";) Hvordan går det med dere andre i 2 pp? Noen tips? Jeg skal forøvrig ligge med beina opp i været og babyklærne på siden av senga;) Hehe, her skal alt spille inn på en liten spire;)
Brillemamma Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Heisan!! Jeg går inn i 2.pp nå snart...Fikk mensen for en uke siden..en uke for sen... Så nå har jeg ikke helt kontroll på el..så har kjøpt inn el-tester..Men når begynne å teste?.. Aldri brukt det før... Jeg er mye roligere nå enn i 1.pp..nå tenker jeg som så, at vi har jo god tid. Ingen krise om det ikke skjer med en gang liksom! Har en på 14mnd...så har nok å henge fingrene i her..hehe;) Har du barn fra før?
Kiss10 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hei hei! Vi er nå ikke i vår andre pp, men det er lite sannsynlig at vi får resultater denne perioden. Mannen min har hatt influensa med høy feber i over en uke og er ennå ikke frisk. Ikke i stand til noe for å si det slik...! Synd. Frykter jeg hadde eggløsning på mandag eller i går, men det kan og hende det var i dag eller kanskje kanskje i morgen. Derfor er det ganske dumt at vi ikke får gjort noe. Men, men. Kjenner meg ganske utålmodig Ny her inne. Har vel en plan om å ikke være altfor aktiv, men jeg får se hva det blir. Spennende å høre andres erfaringer
vanillaface Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Slik er det med meg også! Sier først at det ikke gjør noe om jeg ikke får det til på første forsøk, men så blir jeg helt besatt alikevel og vi prøver på nr 4. Skulle tro at man hadde større ro....men neida....Så nå går jeg også inn i 2 pp. Lykke til med 2 pp til dere
Høstspire 2011 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Hei alle tre=) Vi har ikke noen barn fra før, så dette er en veldig spennende tid! "heldigvis" er det slik i denne pp at sambo tenker mer på det enn meg, i forhold til første pp hvor jeg var helt hekta=) Vi skal på en utenlandsreise i nesten en måned i februar, og da må jeg være over 3 mnd gravid for å få lov å reise.. Dette blir offisielle siste pp før jul, selv om jeg nok ikke starter på pillene igjen. Håper spira fester seg;) Det er vel slik at det skjer når man minst venter det?=) Ellers har jeg begynt å komme i julestemning, tross for all eksamenslesinga som foregår nå for tida=) tenkte jeg snart skulle pynte litt smått til jul her hjemme i helga=) Så "slipper" jeg å tenke så mye på denne eggløsninga=) Dere som har barn fra før - hvor lang tid trengte dere på å bli gravide? Er vel slik med meg siden jeg ikke har barn fra før at det er ekstra spennende om "vi får det til"=)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Må man være over 3 mnd på vei for å kunne fly? Det har jeg ikke hørt noe om. Visste bare at det var restriksjoner når man nærmet seg termin. Vi har også noen flyturer i vente, men regner nå med at det skulle gå greit. ???
Truseprinsesse Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Åssen gikk det på eksamenen din, sommerspire08?
lykkelig-mamma Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Hei:) vi er også i 2pp. Har el i dag:o) krysser fingrene..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Noen som helt sikkert ang fly??
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Og er forresten også inne i 2pp. Ingen barn fra før.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 hei hei alle i 2pp. Jeg er også i 2pp, og har ingen barn fra før. Så krysser fingrene hardt for denne pp:-)
Høstspire 2011 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2007 Hei! Nei, flyturen har ikke noe med det å gjøre. Det er bare at vi skal være over 3 uker i østen og siden vi reiser til den verdensdelen har legen min sagt at jeg må være 3 mnd for å være sikker på at maten, varmen o.l ikke utsetter meg og den lille for noe dumt. Da er jeg også over den sikre perioden (3mnd) og fikk sterke anbefalinger om dette. Legen ville avlyst turen hvis jeg bare var 1 eller 2 mnd på vei.... Truseprinsesse: Gikk veldig greit på eksamen! Herlig å være ferdig med halvparten av dem=) Hvordan gikk det med deg da? Ha en fortsatt fin kveld!!
Høstspire 2011 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. november 2007 Noe annet jeg kom på: Jeg fikk sånn brunaktig slim i går (som skulle "være" begynnelsen på el). Andre av dere som har opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå