Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig ser jeg dårligere...

Har de siste dagene lagt merke til at jeg har større problemer med å lese små tekst, og teksten på TV etc...

Er ikke så mange ukene siden jeg var til kontroll hos optiker, så kan ikke tro at øynene er blitt såpass svekket iløpet av så kort tid...

Ettersom jeg kun er 15 uker på vei, tror jeg ikke det er svangerskapsforgiftning...

bruker briller/linser. Men det er altså akkurat som om synet er blitt dårligere i det siste. Særlig om kvelden, foran Tv, merker jeg dette...

Er det flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme men dette er et av symptomene til svangerskaps forgiftning... gå til lege eller JM i mårra! Best å få sjekket det ut!

Veldig viktig, for om du har det kan det kontroleres til et punkt.

Ta det fra ei som fikk konstatert svangerskaps forgiftning på tirsdag.

Skrevet

Men det står jo "overlat" at svangerskapsforgifting ikke opptrer før etter uke 20.

Har heller ingen andre symptomer på dette, som hodepine, magesmerter etc. Og heller ikke plaga med synet på dagtid...kun om kvelden... satser på det er kveldslyset som spiller meg et puss...

Skrevet

kanskje du generelt kun er trøtt og sliten??

Skrevet

Ikke for å skremme deg men jeg fikk migrene for første gang i svangerskapet... og da mistet jeg synet på hele venstre øye i 30 min... så veldig uklart ei stund etter det, men jeg fikk vanvittig vondt i hode etterpå! Og måtta bare ligge ned å slappe av... vart lysømfindtlig og det flimrer fortsatt noen gang...

Jordmor var redd for at det kunne være tegn på blodpropp... så hvis det skjer igjen så fikk jeg beskjed om å komme til henne og ikke dra til legen.

Skrevet

Eh... hvis det var blodpropp så ville jeg faktisk heller dra til lege enn jordmor... Er jo lege som kan starte behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...