Gå til innhold

Hadde dere tatt eks kjæresten deres tilbake etter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han gjor det slutt med meg helt uventet. Alle visste at han skulle det før jeg selv. JEg husker den dagen han slo opp, han kysste meg, så meg inn i øynene å sa : Jeg føler ingenting!

Grett nok det, jeg kan jo ikke tvinge noen til å elske meg. MEN, mens jeg ligger i senga og gråter dag ut og dag inn etter dette bruddet, tikket det stadig inn ekle meldingen om at han er så kåt, har lyst på meg osv. Jeg syns det er rimelig dårlig gjort å spørre noen som ligger knust av kjærlighetssorg om noe sånt. Grett nok viss jeg var over han, og det skjedde, for da er det ikke sånne følelser inni bildet.

men nok om det...

Den dagen han slo opp fikk jeg melding av "venninna" mi, hun hadde noe å fortelle meg som hun hadde holdt inni seg ganske lenge. Hun spurte om jeg kunne ringe. Det gjor jeg-. Hun fortalte at hun å min tidligere kjæreste hadde snakket på msn. Han hadde spørt om å få se puppene hennes på web camera..å så runket han forran hun på web camera.!!!! Vi var sammen da dette skjedde! Det er kanskje ikke utroskap, men det føles slik! jeg blir nesten flau av å skrive det her, fordi det er så sinnsykt fjortis! :(

Jeg ringte til han rett etter jeg hadde avsluttet samtalen den denne venninnen min. Han nektet, sa det hele var løgn, jeg måtte ikke tro på henne. Jeg valgte å stole på han, ettersom denne venninnen min har løyet mye tidligere.

--------

En kveld sendte jeg meldig til han, jeg hadde drukket litt og var litt nedfor, skrev jeg skulle ønske til var som før og at vi var sammen. da fikk jeg til svar : HAR DU ENNÅ IKKE SKJØNT DET,DET BLIR ALDRI OSS TO IGJEN!

så, nå 2 mnd etter bruddet, jeg er begynnt å fungere som normalt igjen..kommer han busende inn i livet mitt. han ELSKER meg plutselig! Han angrer! Hvorfor skrev han at det ALDRI kunne bli oss to da? Kan kan vireklig elske meg nå plutselig ?

Jeg er usikker! Jeg var på god vei til å komme over han og nå er han her igjen... Jeg møtte han, vi gikk tur snakket mye, jeg spurte en gang til om det der greiene med venninnen min, jeg merket at han løy, jeg spurte igjen, han innrømmet at det var sant... :( Viss vi blir sammen igjen, hva blir det neste?

Som noen sikkert har lest i den andre innlegget så har jeg hatt sex med han nå....men vi er ikke sammen.( bare sånn viss folk lurer på hvorfor jeg lå med han viss jeg syns det var så frekt av han å spørre om det i begynnelsen ) jeg klarer ikke stole på han!

Hva tror dere? Jeg er helt forvirret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ALDRI tatt han tilbake! Ikke under noen omstendigheter!

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt tilbake min x etter noe sånt... Følelser er ikke en bryter vi kan slå av og på...men om du mener at han er den i verden som kan gjøre deg lykkelig, så må du jo selvsagt vurdere å ta han tilbake..men for min del hadde det vært uaktuelt.....Lykke til i allefall

Uansett ikke noe lykke i å være sammen med noen du ikke stoler på..er et dårlig utgangspunkt....

Skrevet

Jeg har, desverre, en del erfaringer med menn av hans "type".

Det det virker som, og som jeg har erfaring med, er at han har sett hvor mye greiere det er å få seg sex når man har kjærest.

Er jo fælt å si det, men det er faktisk slik...

Og det han gjorde, var etter min mening utroskap.

Jeg vil anbefale deg å bryte all kontakt med både ham og den såkalte venninna di.

Dette er nok det som må til for å komme over ham, veninna di og det han og de to gjorde mot deg.

Får jeg spør hvor du bor...?

Send meg gjerne en personlig melding dersom du vil prate mer.

Skrevet

Jeg hadde ikke stolt på han, og heller ikke tatt han tilbake. Men det er jo opp til deg å avgjøre. Det har sikkert vært mye bra mellom dere også, og mange greier jo å tilgi.. Men, jeg hadde nok bare glemt denne (useriøse) fyren.

Skrevet

trur du er forvirret ja;) ikke sats på han, hører ut som han bruker deg bare, og når han har funnet noe bedre så blir han frekk på meld osv. .

du finner bedre, ikke slipp han inn i livet ditt. .

hvet det ikke er lett når du har vært sammen med han tidligere, men vær sterk, høres ut som at han ikke er til å stole på. .

Skrevet

Hvor gammel er han?

Jeg syntes ikke han virker som noe å samle på, desverre:)

Lykke til uansett:)

Skrevet

Nei jeg synes du fortjener noe mye bedre enn det der!!!

man spør ikke venninnen din om å få se puppene å så runke,dårlig kjærest dårli venn!!!

Nei hadde ikke stolt på han!!!

Finn deg noen som behandler deg som du fortjener!! Det er nok grønnere på den andre siden av gjerdet i der altså!!! :)

Lykke til!!!

Skrevet

For en patetisk fyr... Nei, takk... Ville ikke hatt han om han så var den siste mannen igjen på denne planeten.

Nå har du mulighet til å gå derifra med hevet hode, og ikke se deg tilbake. Det finnes tross alt bedre alternativer der ute.

Skrevet

Kom deg videre i livet, slike som han er ikke noe å samle på!!

Skrevet

Nei ville ikke det. Prøv heller å kom deg videre. Da blir det så mye bedre etterpå

Skrevet

No chance in h**l

Jeg ville aldri i livet tatt tilbake en sånn DRITTSEKK!!

Håper virkelig at den angrpillen du har tatt funker, for han burde du ikke ha i ditt liv.

Vet hvordan det er selv, min ex gikk bak min rygg mens vi var sammen og flørtet med andre og løy at han var singel og at han elska henne.

Jeg gjorde det slutt med han når jeg var 4 uker på vei og angrer ikke, for sånne menn kan man ikke stole på, da klarer man seg bedre alene altså!

Det at han sier han angrer osv er bare tull, for det er som *FLoRinA* sier at man kan ikke skru av og på følelser etter som det passer en selv.

Håper det ordner seg for deg, du fortjener så mye bedre enn han exen din

Ps.husk at tillit er utrolig viktig i ett forhold!

Skrevet

Ikke la deg lure! min x er på meg igjen han også. etter ett år. Saken er bare litt anderledes. Lang historie kort:

Han dumpet meg på sykehuset etter SA og gikk rett på byen med min bardomsvenninne.

Kastet meg ut av min egen leilighet og flyttet henne inn. Alle sakene mine er fortsatt der (advokat innblandet)

Forlovet seg med henne etter 1 mnd og hun ble gravid.

Nå har han blitt pappa og det går ikke så bra mellom dem.... Så han vil ha meg tilbake fordi jeg var så fantastisk bla bla bla!

Han typen du snakker om er nesten like patetisk som min x.

Pass deg du blir bare såret igjen av sånne usle low life gutter!!!

Skrevet

Gi deg selv minst ett halvt år til å komme deg etter det som er skjedd, da tenker du mye klarere og ser også hvordan han "utvikler " seg i forhold til deg. Men han høres ut som en skikkelig drittsekk ja.

Skrevet

det er nå du er ung og det er nå du har mulighet du skal finne "mannen i ditt liv" så da må du velge med omhu.

Hadde det vært meg så hadde jeg ALDRI klart å ha noe tillitt til han igjen, og kunne ikke klart å stole på han, så jeg hadde ikke tatt han tilbake.

Det er mange fisk i havet, selv om det sikkert ikke føles sånn akkurat nå!

Lykke til

Skrevet

Kom deg vekk fort......du fortjener så mye bedre:) Du kommer til å finne en som virkelig setter pris på deg med tida,det gjør ikke din eks.....Kast ikke bort tida de på slike gutter,du vil bare angre på det seinere fordi han skuffer garantert igjen. Man kjenner lusa på gangen for å si det sånn.

Lykke til :)

Skrevet

ja, alle dere sier det, familien min sier det og vennene mine seier det, jeg bør ikke ta han tilbake. Men når vi er sammen er det så godt, det føles rett. der og da har jeg bare lyst å rope ut : ja jeg vil vær kjæresten din igjen. så kommer jeg hjem, tenker over ting og da er lysten vekke. vertfall litt.

Tanken på at det fins en fantastisk mann der ute som kommer til å elske meg og behandle meg som jeg fortjener gjør meg glad!

Åltså, det som han gjorde med venninna mi er en ting jeg aldri kunne gjort mot noen jeg var glad i . Aldri. Jeg tenker kanskje som så at noen er i stand til det noen er ikke.

Det er vansklig å avvise han da:(

Skrevet

Vil ikke være frekk altså, men det virker som om du kommer til å ta han tilbake uansett hva vi- og alle andre sier..

Jeg er stygt redd du vil gå på en smell ved å bli sammen med denne fyren igjen- men det som ikke tar livet av en- gjør en sterkere har jeg hørt... Man må jo ofte prøve selv om man innerst inne vet at det ikke kommer til å gå.

Jeg håper for din del at du klarer å se litt lenger enn bare det som virker rosenrødt akkurat når du er sammen med han. Når du er sammen med han tenk da på hva han gjorde med "venninna" di, og at han har gitt så sterkt utrykk for at det ALDRI kommer til å bli dere igjen. Syns du skal ta tyren ved hornene og gi han ei bøtte med isvann over hodet- SI KLART FRA AT HAN KAN HOLDE SEG TIL HE... UNNA DEG, at du er alt for god for han!

Og hva angår den venninna di- hadde nok gitt henne sparken også jeg.. Hvem sitter vel å viser fram puppa sine til venninna sin kjæreste..

Håper du klarer å se bakenfor de rosa skyene, lykke til :)

Skrevet

Hadde venninna di vist han puppene sine, fy f... for en venn!!!

Sånt gjør man bare ikke!!

Engang utro, alltid utro. Selvom dette kanskje ikke er utroskap.. Så skjer det nok igjen!! Dårlig gjort syns jeg!!

Skrevet

Gå fra ham, og se deg aldri tilbake! La alle de feilene vi andre her har gjort komme deg til gode, så sparer du deg selv for mange tårer og mye sorg.

Grunnen til at det virker så riktig når dere er sammen er fordi han manipulerer deg. Dette vil du se lettere når du har fått ham mer på avstand. Slik manipulasjon virker nesten som dop på hjernen din, så her må det detox til!

Jeg ville også ha tatt en liten tur til legen for å sjekke at han ikke har smittet deg med noe, hvis jeg var deg, for du kan ikke vite hva han har funnet på å ha sex med.

Lykke til!

Skrevet

jeg vet det, han er ikke bra for meg. Jeg må bare fortelle han det en gang for alle, men jeg bare drøyer det, fordi jeg gruer meg sånn. Det er vansklig, han har vert i livet mitt i de siste 4 årene.

Men jeg skal. Jeg er en veldig sjalu person og jeg vet at jeg aldri kommer til å klare å stole på han igjen .

Takk for råd :)

Skrevet

Hei HI.

Jeg forstår at du har det veldig vanskelig nå. Alle sier at du ikke må ta tilbake denne gutten, for han kommer aldri i verden til å forandre seg. Og jeg er redd alle har rett... Hvis du tar han tilbake nå vil dere antakeligvis ha det bra en måneds tid, kanskje lenger. Men så vil han og du falle tilbake til gamle rutiner.

Jeg har selv vært i et langt forhold tidligere. De siste to årene hadde jeg det ikke noe bra og de fleste rundt meg så det. Men jeg ville ikke innse det. Tilslutt fikk jeg tatt mot til meg og slo opp. Men etter en ukes tid ble vi sammen igjen. Så var vi sammen i noen måneder til. De var ikke hyggelige i det hele tatt (julen var også med i de månedene). I mars/april fikk jeg nok. Jeg orket ikke mer. Fant vel også ut at mine følelser rett og slett ikke var tilstede lenger. Jeg var, og er, fortsatt glad i han, men elsket han ikke lenger.

Jeg skulle ønske at jeg hadde hørt på familien og vennene mine mye før enn det jeg gjorde. Men jeg forstår deg også. Kanskje du, som jeg var, er i behov av å finne ut av dette selv. Menneskene rundt deg bør støtte deg uansett! Men en ting gjør du klokt i - hvis du skal fortsette å ha sex med han så bruker du beskyttelse!!!

Ønsker deg masse lykke til =)

Skrevet

om han så var det siste menneske som elsket meg, jeg ville aldri tatt han til bake, jeg ville ikke vurdert tanken en gang.

Skrevet

kjenner meg igjen her,var sammen med en i nesten 4 år som gikk bak ryggen min gang på gang,selv satt jeg der og "ante ingenting", blåøyd og dum,fikk servert historier rett på fat fra venner og folk i utelivsbransjen (som jeg kjenner som jobbet da han var på byen etc.) men neida, denne jenta hadde drømmemannen sin....NOT! fikk etterhvert klart å snu tankene mine,vet ikke hvorfor,men opplevde oxo disse msn (eller mIRC,som det het da hihi) tingene,og merkelige sms han fikk etc. han lagret damer under guttenavn på tlf sin oxo,en liten luring kan du si,som helt enkelt visste hva han drev med.. det jeg vil frem til er at du bør tenke over dette,hvor mange år vil du bruke på dette? selv sitter jeg opp etter ørene med gjeld i tillegg (har gjeldsanering pga dette forholdet,da jeg i tillegg bet. alle han regninger og ikke mine for at han skulle ha det bra) vær forsiktig jente,jeg mener det! det utvikler seg (eller KAN utvikle seg til verre enn det du har det), skal du stå over han som en hauk hver gang han sitter på msn,eller skal du sitte med nerver i sofaen og se han sitter der og taster og smiler for seg selv? jeg lover deg vennen, du VIL oppleve dette hvis du tar han tilbake,akkurat som når sms`ene tikker inn på hans mob eller han ikke gir lyd fra seg....kom deg vekk! bare ett hyggelig råd fra ei med erfaring..unner deg ikke den situasjonen du KAN komme opp i...men igjen,ditt valg,ønsker deg lykke til ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...