Gå til innhold

Julebord - akk o ve

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det inn og lete i skap og skuffer.........prøve å finne noen klær som er pene nok, ikke for trange, som er litt sexy uten å være uanstendige (hehe ikke så vanskelig å finne her i grunn.......alt som en gang var sexy er enten vasket i hjel eller for trangt og dermed gitt bort;-) Sko/støvler som er høye, men ikke for høye..........håret slått ut eller satt opp............smykker....hjelp hvor er de lagt???

Veske som matcher..............sukk..............så mange detaljer.........

Mye mer enkelt med en olabukse og topp, men men..........en gang i året klarer jeg vel å styre litt.............kanskje......................bare sambo blir pigg igjen, så jeg får to minutter på badet før jeg skal avsted fredag da;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, bra beskrivelse (gjett om jeg kjenner den....)

Det ordner seg nok skal du se, tror nok du ser bra ut i det meste!!

Eller så får du gjøre som jeg, ikke gå på julebord... Forrige gang var det modenfest og i morgen må jeg reise til Sørlandet i begravelse.

Ja ja, jeg slipper i hvert fall å lete etter sexy tøy og slikt....

Skrevet

Uff da, det hørtes ikke noe trivelig ut.........

Ja du hoppet over hele karaokebussen du, for å bli med oss gamliser på middag:-) Det var koselig da!

Neste gang får vi begynne litt tidligere, så følelsen av å holde litt lenger er tilstede;-)

Har funnet ut det på mine "eldre" dager at å starte med litt vin på ettermiddagen og heller avslutte tidligere på kvelden er helt genialt:-) Mer moro og fin form dagen derpå:-)

Kjør pent nedover og tvi tvi!

Skrevet

Takk, det er trist når noen går bort. Men så var det litt fint likevel, for han var klar til å reise og følte at han hadde gjort det han skulle her på jorden. Han tror på noe etter døden og gledet seg til reise videre, sa han. 87 år, en herlig fyr og helt klar til siste stund :)

Jeg slipper heldigvis å kjøre. Skal fly ned tidlig (=midt på natta) fredag og hjem lørdag morgen.

Det julebordet jeg skulle ha vært på, tror jeg ikke blir noe moro uansett :)

Skrevet

Det er godt å vite at den som har gått bort var klar for det og hadde troen på den videre reisen:-)

Godt du slipper å kjøre!

Og selvfølgelig hadde ikke det julebordet vært noe moro.........eller.....:-)

Skrevet

Akk o ve ja.... det er rette strofa:=( Jeg gruer for at jeg må ta en butikkrunde før neste fredag... og jeg haaaaater å prøve klær!!! Spesielt når jeg har lagt til noen kilo rundt midjen.... og rumpa.... og alle andre steder..... blæhhh....

Skrevet

Var som jeg skulle ha skrevet det selv....har i det minste somla meg til å bestille frisørtime i dag! Men klær, sko og litt stasj.....huff, det er et styr hvert år;)

Skrevet

Vedder på at du var kjempefin... som alltid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...