jons_gravid Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vil bare takke for at du har skrevet så detaljert hvordan dere fikk deres jente til å sove bedre! Vi har "slitt" med søvn siden lillegutt var 14 dager gammel, han er nå 11 mnd. Vi har løst dette ved å samsove hele tiden, men begynte å legge ham i egen seng for noen mnd siden og så tok vi ham over i vår seng når vi la oss for da våknet han. Våknet hver time/halvannen time i nesten et halvt år før intervallene ble noe lenger. Er ikke tilhengere av at han skal gråte seg i søvn og tok til slutt kontakt med profesjonelle for å finne en løsning. Men de var litt ulne i forhold til hvordan vi skulle løse leggingen når han reiste seg opp og skrek hele tiden. Da jeg kom over ditt innlegg på denne siden plukket jeg ut de tingene jeg syntes passet, blant annet det å gå et steg tilbake i "prosessen" når han begynte å gråte. Tilpasset alt vår sønn og hans væremåte, og nå er leggingen som en drøm!! selv om han havner i sengen vår i løpet av natten, han kan i alle fall sovne selv, jippi!! Han liker til alt overmål også å være i sengen også på dagtid, siden han kan gå selv prøver han å klatre oppi sengen for å kose med bamsene og putevaret ) Hvis du har orket å lese hele teksten; Igjen, tusen takk, tipsene dine har virkelig hjulpet oss på veien til bedre netter!!!
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 30. november 2007 #2 Skrevet 30. november 2007 så bra!!!! det er jo hva jeg håpet med å skrive inn her. kjempekos å høre at det fungerte for dere også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå