Gå til innhold

hvilken babycall vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe babycall imorgen, noen som har noen å anbefale? og noen jeg bør holde meg unna? har tenkt på super nova som de har på tilbud på barnas hus nå til 1099,- noen som har erfaring med denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte TopCom som ble best i test på TV2 hjelper deg. Tror nok den vant mye pga pris, koster bare ca 400 kr. Jeg hadde ikke kjøpt den igjen. Vi bor nærme et stort byggefelt men hundrevis av barn, babycallen er ikke kodet mellom sender og mottaker så alle slags barn griner i 'beste leggetid'. Hadde jeg bodd avsidesliggende hadde den vært super:)

Skrevet

Vi har supernova og jeg er kjempefornøyd med den! :) Den viser temperatur hos barnet, og er veldig sensitiv så når jeg har den ute sammen med han i vogna reagerer den så snart det skjer noe i nærheten av barnet.

Skrevet

da tror jeg d blir en super nova:) hvor lenge har man egentlig bruk for en babycall? snuppa er 6mnd nå..

Skrevet

hei,vet ikke hva slags merke du burde ha,men du burde ha trådlør babydel også.

jeg har ledning på min og det er noe hærk,kan ikke ha den ute i vogna...

lykke til med kjøp:)

Skrevet

jepp! har arvet en som sikkert er 10år ++ som har ledning, så derfor skal det bli ny nå:)

Skrevet

vi har super nova! kjempe fornøyd. hører alt.. kan regulere hvor sensitiv den skal være og. eg viser rom tempratur og gir beskjed vis det er noe galt med den andre. altså vis et er dårlig dekning eller lite bat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...