ღDidrikmamsenღ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Tenker på å fri til sambo den 12.desember, for da har vi vært sammens i 9 år. Noen som har tips til hvordan gjøre det?
♥2 små gull♥ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 https://www.lovehearts.com/searchresults.asp?search_type=prod_cat&prod_cat_id=10 Bestill lovehearts med teksten "vil du gifte deg med meg?"... Hadde jo vært veldig gøy, men spørs om de kommer frem hit til 12. desember Lag en sjokoladekake i hjerteform og skriv spørsmålet med melis...
Mamman til M&E Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Tok kontakt med "lovehearts" og det tar 4-7 arbeidsdager å få det sendt til Norge. Så om du skynder deg, så går det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå