Gå til innhold

Fødepoliklinikken i Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått time på fødepoliklinikken ved Sykehuset Fredrikstad for å snakke om fødsel vs keisersnitt. Skal til dr P. Berthelsen. Noen som har erfaring med fødepoliklinikken i Fredrikstad? Litt smånervøs for denne samtalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke noe om legen men jeg har bare positive erfaringer med de je ghar snakket med i fred.stad!!

Lykke til:)

Skrevet

Hei... Har bare positivt å si om dem...Ble tatt godt vare på når jeg kom dit.. Hvis det er den legen jeg mener det er,så er han utrolig kul og avslappende.Veldig fornøyd med hvordan han tok imot meg. Han har litt humor og fleipa litt,noe som jeg synes var bra.. Han har også vært i gamet sitt i mange,mange år. Så jeg fikk også inntrykk av han kan MYE!!!

Lykke til:-)

Skrevet

Får alle som skal føde i Fredrikstad tilbud om en samtale om fødsel vs keisersnitt? Eller er det en grunn til samtalen?

Jeg skal føde også føde der.

Skrevet

vil tro det er en samtale man må be om. de anbefaler jo vanlig fødsel. er nok bare hvis man har fødselsangst eller andre grunner;)

Skrevet

Har ikke hørt noe om att alle får tilbud om samtale.. Tror det er bare når den gravide har spes. grunner så blir det en satt opp samtale.. Eks.tidligere dø fødsel,fødselangst,for trangt bekken osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...