Gå til innhold

GULLSMOKKEN, NOE STORT TULL!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i huleste får jeg stilt spsm til barnelegen som er der nå!!!!!

Kommer jo ingen vei.

Har til og med betalt den møkka avgiften på 149 kr 7 ganger fordi jeg ikke fikk en bekreftelse på at det var betalt.

Koker over snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til høyre her ser du enkolonne som er lysegrønn med sort skrift, der står det EkspertSvar på en av dem. Trykk på den og så kommer di videre. Når en ekspert er inne, altså i det klokkeslettet som det står vedkommende skal være der på forhånd, kommer det en egen tekst der det står noe sånt som Klikk her for å starte, da kommer du innpå. Jeg bruker egentlig bare gullsmokken for å finne egne innlegg ;-)

Skrevet

Det er generelt mye tull fra de som administrerer disse sidene syns jeg. Dersom de som engasjerer seg for å bedre tilstandene her inne (ikke meg) så nytter det ikke å gå til Jordmor Siri eller moderatorene. Det denne siden tjener penger på er reklamen, ikke brukerne. Men uten brukere, ingen annonsører.

 

Derfor, hvis dere har noe å klage på, ta kontakt med dem som annonserer på siden, og fortell at Dib er dårlig drevet og tillater brudd på norsk lov så vel som sine egne regler for brukere. Spør om de ønsker produktene sine assosiert med en slik side.

 

Da treffer dere de som tjener penger på dette, der det svir mest, og det er kanskje mulig å få litt administrasjon her på forumene også.

 

Nå var dette kanskje litt på siden av ditt innlegg, HI, men dette er noe jeg har tenkt hver gang det er bråk her, eller mange klager på brukervennligheten på Dib. (og bim)

Skrevet

Etter å ha trykket der får jeg opp dette:

 

Velkommen til EkspertSvar

 

Minst tre ganger i uken kan du møte våre eksperter på direkten. Vårt faste panel består av jordmor, barnelege, gynekolog, ernæringsfysiolog, barnepsykolog - og en rekke andre eksperter som er innom "på visitt". Hvert eneste spørsmål av generell interesse vil bli besvart og lagret i EkspertArkivet.

 

Melder du deg inn i BarniMagens medlemsklubb: GullSmokken, får du i et helt år muligheten til å delta på alle EkspertSvar og få tilgang til EkspertSvar arkivet. I tillegg kommer selvfølgelig en rekke andre fordeler.

 

Problemer med EkspertSvar?

 

Kommer ingen vei etter det.

Men det var interessant det du nevnte med å finne egne innlegg...hvordan gjør man det?

Skrevet

Huff, ja...gu....merker jeg holder på å eksplodere....

 

Har sendt mail til de 5 ganger, men tror du de svarer...neida!!!

Kommer sikkert ikke til å få tilbakebetalt de 7 medlemskapene jeg har betalt for mye heller....! Møkka folk...argh.....

Skrevet

Hadde egentlig tenkt å melde meg inn i gullsmokken, men da tror jeg sannelig jeg dropper det:O

Skrevet

For å si det sånn: DROPP DET!!!

Hehe...du kunne fått 1 av de medlemsskapene jeg har betalt for, haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...