meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg syns dette er så flaut. Var på apoteket og kjøpte salve for det nå.Ikke gøy. Det flaueste er jo at jeg var til legen for dette for mange år siden og hun sa ikke at det var det jeg hadde. Og nå med flere år, et svangerskap og en mage som er veldig sensitiv i alle retninger så skjønner jeg endelig tegninga. Er så flaut. Hvor vanlig er det å ha slikt? Vet at man skal holde magen regelmessig osv forresten. Er bare litt vanskelig pga en litt rar mage som oppfører seg merkelig til tider.
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Du, det er myyyyyyye vanligere enn du tror, og ABSOLUTT IKKE noe å være flau over!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Jo, litt flaut er det. Alle beskrivelser av det er så rare også, "som drueklaser" osv. Det er jo ikke slik hos meg. Ser jo for meg store opplegg jeg da.. Bra at det er vanlig.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Det er da ingenting å være flau over! Det er veldig mange som får dette etter et svangerskap. God bedring, håper salven hjelper fort!
Mrs. Bouquet Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Veldig vanlig for kvinner som har gått gravide og spesielt de som føder vaginalt. Grunnen til at en ikke hører så mye om det er at de fleste holder det for seg selv, og heller går med plagene uten å oppsøke hjelp.
BettyBoob Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 flaut? er så vanlig at det er ikke noe du skal tenke på! var selv mye plaget noen måneder etter fødselen - hadde en drueklase (og da tuller jeg ikke) i stumpen etter fødselen!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Takk. Håper den virker jeg også! Føler meg like sexy som en søppelsekk nå. Med innhold.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 Hvordan ble du kvitt det? Har kjøpt Scheriproct nå...
BettyBoob Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 smurte på sheriproct 3 ganger om dagen etter det brukte jeg propolis salve fra helsekost butikk ble fort borte!
Milletrille Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg også syntes dette var utrolig pinlig, og skjønte først etter jeg fikk det selv at det er veldig vanlig etter fødsel. hvorfor er det ingen som forteller om alle plagene ETTER man har født???? Vet ikke hvordan det er hos legen din, men jeg har bare ringt til fastlegen og spurt om å få resept på scheriproct stikkpiller når det blir plagsomt, og syns det er mye mer effektivt enn den salven. (ikke snakk om drueklaser her altså, men plagsomt allikvel)
Svinesteika. Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Har vært plaget av det samme i åresvis, og ja, jeg syns også at det var kjempeflaut og kjøpe på apoteket. Ingen av de salvene jeg prøvde virka(har prøvd alle fra apoteket) og var ganske desperat en stund, særlig når hemorridene var så stor at det var vondt og sitte.... Prøvde så et kjerringråd der du smører på honning, og det virka kjempebra. Veldig klissete da, men med hjelp av engangs hansker og truseinnlegg gikk det greitt. Håper du blir bedre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå