Gå til innhold

Er hun gravid igjen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Britney Spears..

Ryktene sier det, full fart på den dama der, hvor er bremsene og trusene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muilig det, men det er vel strengt tatt ikke noe å krangle om.. alle er vel skjønt enig om at dama ikke er skikket til å ta vare på barn, eller seg selv.

Skrevet

Har jeg bedt deg om å krangle på det da?

Skrevet

Forundrer meg ikke, ingenting sjokkerer meg med henne! Men etter ryktene å dømme ihvertfall så burde hun vel fått litt mere orden på livet sitt først.....

Skrevet

Hvis du ikke bryr deg så drit i å svare da vel, så kan vi andre frotse i sladder og dritt!!!!

Skrevet

Hehe, så langt er det vel i grunn bare du anonym, som bryr deg om et løst rykte om en person du ikke kjenner og aldri kommer til å møte, og som antagelig blir avkreftet av manageren hennes as we speak.

Men du er søt når du er sint da! :)

Skrevet

sint?

haha, har ikke vippet over til å være "mindre blid" engang.

Skrevet

Da regner jeg med at shift + 1 - tastene dine får gjennomgå maksimalt når du hisser deg opp på ordentlig, siden du brukte et par, fire stk bare på å si "la vær å bry deg" på en mindre enn mindre blid måte ;)

Skrevet

Jeg tror på at et hvert menneske er i stand til å forandre seg. Skjedde ikke alt dette tuller etter at mannen hennes hadde rota rundt?

Skrevet

Ikke vet jeg, men jeg syntes synd på dama jeg da.

Tror det var etter at Kevin forsvant det hopet seg opp og det gikk helt galt.

Så på seher.no idag ang graviditeten, men om det bare er løgn viser vel magen hennes om 2-3 mnd.

Tiden vil vise vet du anonym!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...