Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Britney Spears.. Ryktene sier det, full fart på den dama der, hvor er bremsene og trusene?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Muilig det, men det er vel strengt tatt ikke noe å krangle om.. alle er vel skjønt enig om at dama ikke er skikket til å ta vare på barn, eller seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Har jeg bedt deg om å krangle på det da?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Forundrer meg ikke, ingenting sjokkerer meg med henne! Men etter ryktene å dømme ihvertfall så burde hun vel fått litt mere orden på livet sitt først.....
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Du legger det nå ut på kranglesiden, så indirekte, ja
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hvis du ikke bryr deg så drit i å svare da vel, så kan vi andre frotse i sladder og dritt!!!!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Hehe, så langt er det vel i grunn bare du anonym, som bryr deg om et løst rykte om en person du ikke kjenner og aldri kommer til å møte, og som antagelig blir avkreftet av manageren hennes as we speak. Men du er søt når du er sint da!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 sint? haha, har ikke vippet over til å være "mindre blid" engang.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Da regner jeg med at shift + 1 - tastene dine får gjennomgå maksimalt når du hisser deg opp på ordentlig, siden du brukte et par, fire stk bare på å si "la vær å bry deg" på en mindre enn mindre blid måte
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Jeg tror på at et hvert menneske er i stand til å forandre seg. Skjedde ikke alt dette tuller etter at mannen hennes hadde rota rundt?
Zyan Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Ikke vet jeg, men jeg syntes synd på dama jeg da. Tror det var etter at Kevin forsvant det hopet seg opp og det gikk helt galt. Så på seher.no idag ang graviditeten, men om det bare er løgn viser vel magen hennes om 2-3 mnd. Tiden vil vise vet du anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå