mamman te Vetle og Alma Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Vetle ble ett år på lørdag, feiret dagen på sykehuset, han ble innlagt på fredag med høy feber, dobbelsidig lungebetennelse og urinveisinfeksjon! Kjedelige greier altså!
Skorpion Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så mye med overstått 1 års dag. ;o) Uff, stakkars liten. Håper han er bedre og snart helt frisk. God bedring.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Gratulere med 1. åring Og velkommen inn hit. Stakkars liten da,håpe han blir fort frisk. God bedring til Vetle (gi han en liten klem fra min kose-syke gutt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå