Gå til innhold

Slitsomt med sykt barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars jenta mi er syk. Ikke kjekt. Feber, forkjølet, vondt i halsen. Har hatt det siden søndag. Blir så mye sutring, grining og bæring. Stakkars jente, men må si at det er ganske så slitsomt. I dag har sambo jobbet overtid. Og eldste mann har lekser osv. Så nå er tulla lagt og jen pungtert. Måtte bare. ;o) Andre i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Er også hjemme med sykt barn. Syk siden natt til mandag. Feber og forkjøla. Ikke sover han heller. Så vi er utslitt :-(

God bedring til dere!

Skrevet

Vet så godt hvordan du har d.. gutten min var først veldig tett og forkjøla med feber i en uke, så gikk d to dager så fikk han vannkopper med masse kløing og feber.. så nesten tre uker med grining og lite søvn..jeg er ennå ikke kommet helt til hektene igjen..men på go vei heldigvis:-)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Snuppa har vært syk nå siden forrige torsdag. Tett i nesen, feber, hoster og ikke matlyst. Skal bare bæres og bæres. Sover lite om natten så nå har hun ligget i min seng i en uke, veldig dumt men jeg er alene med henne og er selv syk så NÅ er jeg sliten..... Klage klage klage :(:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...