Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 jeg har gått rundt og vært deppe fordi at vi ikke har klart å bli gravide.... men denne mnd vat tr sein... men jeg trodde det var pga stress. jeg har vært utrolig snarsint og sliten.... så nå i ettermiddag tok jeg en test, og den var POSITIV!!!!! jeg er graviiiiiiddddd!!!!!!!!!!! vi har prøvd siden i mars, så det ble endelig vår tur sender masse babystøv til dere alle!!!!!!
27dager Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 så flott! gratulerer. hvor mange dager over mensen var du?
april d. Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer! Da løste det mysteriet seg! He he. Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide? Takk for babystøvet! :-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så mye!! ) Håpr du får et fint svangeskap! Hadde du en normal mens altså? Eller hva?
april d. Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Eh..Jeg oppdaget at du hadde skrevet at dere har prøvd siden mars. -Så ikke det først. Da er det sikkert ekstra hyggelig når det endelig blir blinkskudd!
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 jeg hadde ikm på lørdag, så det er ikke sååå lenge siden.... fikk ikke utslag på el test, og har ikke hatt blødning, så dette er rart, men bra! for det sto "gravid" i feltet på testen... cb digital.... og det er vel ikke feil da?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Nei, det er nok helt riktig! Jeg missforstod innlegget ditt, trodde at du hadde fått mensen, men var gravid like vel! Gratulerer igjen!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer sååå mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå