hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det virkelig mulig å være så ukompetente på ALT!!! Orker ikke hele historien igjen, men fy faen. Bare i dag så har jeg ny saksbehandler, kunne ikke stille et enkelt spørsmål videre i saken for hun visste ingenting... Ikke enig med forrige saksbehandler og jeg tror jeg gir opp. Er svimmel og sliten. Og nå har jeg sittet en evighet og registrert meg på NAV arbeid, så ringer det på, unga styrer og når jeg kommer tilbake er alt borte pga at jeg har brukt for lang tid... Hulk, hulk,hulk,hulk, jeg orker IKKE mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MissUnderCover Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 skjønner deg godt, ta ei pause med god samvittighet!!! trøsteklem!!!
dione Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Huff..kjedelig. Det har mye å si hvem saksbehandleren din etc er. Hva søker du om? Attføring? har du noen konkrete spml? Kan jeg kan hjelpe deg?
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har en "gammel" sak. Komplisert med NAV og arb.giver som "krangler" om ansvar... Skal søke yrkesrettet attføring nå ja, men tviler på jeg får det altså. Har advokat så han får ta det derfra. Er bare sååå lei. Og nå jeg sku registrere meg før jeg leverer kravet i morra, så skjer dette da
dione Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 huff da..veldig kjedelig det det! Lykke til. Har hatt yrkesrettet attføring selv.
hund&barn@fullrulle Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 Ja, mener det hadde vært best for meg, men høres ikke ut som NAV mener det da... Skal søke en stilling også, men må kjøre ganske langt og med nakkeplager er det litt kjett også. Takk for lykkeønskningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå