MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Her kommer en ny del av min laaaaange liste med favorittnavn. Hva syns dere ? (jeg har mine klare favoritter blant disse, men er rett og slett nysgjerrig på om jeg er alene i denne verden om å like disse navnene, eller om det er flere av oss:-) Adine Alma Elodie Elsa Karla Klara Aleah Veslemøy Sandrine Iben Jenny Magda
Gjest ->>- Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Alma, Iben og Jenny er fine. Karla og Klara er ganske fine. Resten er ganske stygge, men likevel med "Aleah" i en særklasse. Imho.
jordbærsjokolade Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg syntes Alma, Veslemøy og Jenny er søte navn, de andre blir litt for spesielle for min smak:)
dumme mamma Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Adine - kjempe fint, min favoritt! Alma - nei! Elodie - veldig nei, er det ett navn? Elsa - gammeldags Karla - kallenavnet på en "bitch" jeg kjenner, altså NEI! Klara - gammeldags Aleah - litt for internasjonalt for meg Veslemøy - veldig fint! Sandrine - litt usikker på om det er veldig fint eller ... Iben - guttenavn? Jenny - synes faktisk det er fint Magda Hadde visst ikke lik smak, var ikke meningen å kritisere smaken din altså...
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Adine el Andine og Veslemøy er dei navna eg likar fra lista di
♥2 små gull♥ Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Likte Jenny best av de, de andre var litt for spesielle for min smak
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 Jeg må si at Aleah appellerer sterkt til meg og min...hva skal jeg si....mer eksotiske del av personligheten.....Jeg syns det helt herlig! Men da jeg presenterte det for mannen min, lo han først til han som vanlig fikk tårer i øynene, for deretter å si med store øyne : "hæææ?? Er du SERIØS ??! " Jaja...-))
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2007 Takk for svar, jeg tar det IKKE som kritikk:-)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes disse er finest: Adine Alma Aleah Jenny Liker ikke de andre navnene jeg da..
BettyBoob Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 ville aldri kalt en datter noen av de navnene magda, klara, sandrine, jenny og adine er de jeg synes var verst..
mamman te Vetle og Alma Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Alma er nydelig! Om jeg får en jente en gag skal hun hete det!
Loglady Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Fine: Veslemøy, Iben, Jenny. Elodie, hvis hun har franske aner. Midt på treet: Klara, Karla, Alma, Elsa. Ikke fine: Sandrine, Aleah. Magda klarer jeg ikke å mene noe om.
RockMyWorld Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Adine - ok Alma - ok Elodie - liker ikke Elsa - originalt, dvs, originalt nå til dags Karla - mmmm...nei Klara - JA Aleah - NEI Veslemøy -NEI Sandrine NEI Iben NEI Jenny - ok Magda - Fint, men magdalena er bedre:-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 er elodine ett navn?? og sandrine? sardin hehe.. her var det mye rart for min sære smak likte vel bare iben og alma..
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Synes Karla er kjempefint:) De andre var helt greie, men ikke noe jeg ville hatt som alternativ til navn for mine barn:)
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 28. november 2007 Evelin: hun har fransk pappa, og det gjør hele navnesaken litt vanskeligere - syns jeg :-) Sandrine er forresten også fransk.
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 28. november 2007 Eller var det kanskje jeg som hadde den sære smaken........? :-))) Nå kjenner jeg jo ikke din smak, men vet godt at jeg selv har vært sær på det meste helt siden jeg ble født. Og JA, de er begge navn, hehe:-))))
Gjest Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 jeg har nok ikke mainstream smak selv, snuppa heter Lara Isabella, og får jeg flere så blir det Nola Kristin, Milo Sebastian eller Neo Aleksander. så stakkars den mannen som får meg på krokken og som skal diskutere det der med meg en dag hehe
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 28. november 2007 Oi, ja du er er nok muligens i samme kategori som meg, men i en annen gate:-)) Fine navn alle sammen, og de har definitivt sitt særpreg samtidig som de lar seg gjenkjenne.
2009baby!!!! Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 Jeg liker spesielt godt Adine og Jenny (eller Jennie). Klara, Karla, og Veslemøy syns jeg ikke er fine navn i det hele tatt. Ser for meg en "tantete" dame til alle navnene. Til en viss grad gjelder det også Elsa..
Tøysetipp Skrevet 28. november 2007 #24 Skrevet 28. november 2007 Rangert fra hva jeg synes er finest:-) Alma Karla Iben Jenny
LegallyBlond Skrevet 28. november 2007 #25 Skrevet 28. november 2007 Adine, Alma, Veslemøy og Iben synes jeg var flotte navn. De andre likte jeg ikke noe særlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå