Evitamor Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Gutten min er litt over 5 mnd og god plass i vogna, men han hyyyyl skriker når han er våken, sove der går greit. Hjelper det å komme litt opp?
Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ja, det gjør nok det. Vi byttet til sportsvogn da han var 5,5 mnd. Da nektet han å ligge i vogna når han var våken, og den endte med at jeg måtte bære han i selen når vi gikk tur. Kjøpte en sportsvogn med full liggestilling, og en svak helling på ryggen i hvilestilling (teutonia mistral sport) og det var en helt annen verden. Da kunne vi gå tur i timesvis og han var bare fornøyd.
trollmamma Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 MIne var 10, 12 0g 13 mnd før eg skifta over til sportsvogn Har god og stor simo bagvogn Men klart dei måtte opp og sitte og følge med på verden, sette opp plata i bunn, så var det ikkje noko problem.
alvis Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Gutten min var mellom5 og 6 mnd da jeg byttet til sportsvogn. Han syns det var gøy å komme litt opp ja.
☆Anonymia☆ Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 sluttet vel når han var 5 mnd tror jeg..
heisand? Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 jeg har den dbs vognen og hvis jeg skal ha han i sånn ullpose sittende, hvordan fester jeg han da? den er jo sånne seler der, som er kjekke om sommeren, men går de utenpå vognposen i ull? den ullposen er svær! eller har du forslag til annen ullpose som jeg kan bruke?
heisand? Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 ingen som kan dette her? viser til mitt innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå