Vestlandske meierier A/S Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 hm... Tulla har ikke vært fornøyd de siste to dagene, sovet lite og puppet myyyyye! puppene er skikkelig slappe plutselig og jeg føler det er tomt:( Aldri opplevd dette før( tredje barnet dette), har hatt i bøtter og spann... hun er foressten to og en halv uke gml. Må vel kanskje nevnes at jeg sliter med ammingen på ene siden, fortsatt ekstremt vondt og sårt:(
Expat Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Dette er nok dine første økedøgn (hurra! nå slipper du det forferdelige sprenget!). Amme alt du hæler. Roter ammestillingene på det vonde brystet! en favoritt er å snu dem 180 grader mens du ligger i senga. Tvillingstilling og krysshold er også lurt. Beskriv det vonde brystet nå! Hva ser du og hva gjør du med det?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 okei, økedøgn ja, har ikke merka noe til de tidligere! men var faktisk mer melk i natt heldigvis! Det vonde brystet har en stor sprikke/åpent sår tvers over brystvorten. JEg smører med purelan og bruker slik "kopp" utenpå slik at det skal få luft. Det gjør vondt under hele ammingen og sinnsykt vondt i det hun tar tak. Jeg bytter stilling også foressten. takk for svar foressten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå