Gå til innhold

Hei noen som har

Anbefalte innlegg

Skrevet

vært på ultralyd og fått beskjeden at de har vært 2-3 uker kortere på vei enn antatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ble du gravid sa du? IKM? Kan ikke være langt på vei du?

Skrevet

Hei, jeg har siste månedene har ustabil menstruasjonssyklus det vil si at jeg har fått mensen 2 uker seinere enn på dag 30 som var normalt før. Denne gangen hadde jeg første dag i siste menstruasjon 6 oktober tok test 30 oktober som var negativ, denne testen tok jeg fordi jeg følte jeg blødde mindre enn vanlig men ikke unormalt lite, så tok jeg test tirsdag i forrige uke med morgenurin som var negativ. Denne tok jeg på amathea om du vet hva det er? Jeg hadde eggløsningssmerter/symptomer i form av el-slim og vanvittige smerter i høyre eggstokk for snart 3 uker siden, fikk faktisk litt vondt på venstre side og noe som har gjort seg at jeg er engstelig for om jeg kan være gravid med tvillinger, man vet jo aldri... og fikk positiv gravdiitetstest på lørdag som var.men det er noe annet som gjør at jeg er redd det går an å være lenger på vei enn antatt på grunn av siste menstruasjons første dag, men noen ganger vet jeg jo at man kan ha lengre syklus og i følge min kropp, symptomer på eggløsning etc..har jo hatt eggløsningssmerter før og vet hvordan det kjennes og positiv graviditetstest så kan jeg ikke være lenger på vei enn 5 uker på vei i morgen akkurat...

Skrevet

Spennende...Krysser fingre for deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...