Gå til innhold

whitelily er du her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om du kan se hva min man bør gjøre ang jobb??

han er født 13.09.79

ser du han i ny jobb eller bør han bli hvor han er???*spent*

ser du noe spesielt ang meg nå`?

du har jo spådd meg gravid i nov/des...har EL i disse tider...tror du d klaffer:) ?

jeg er født 13.04,83:)

klem:)

(ps bare si fra viss jeg skal se på deg igjen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei vennen,

er syk her med omgangssyke evt gravid eller noe annet hehe. men har barnefri fra imorgen til søndag er det greit om jeg ser på dere da? litt mer energi da :)

feel free til å se om det er omgangssyke eller noe annet som gjør meg så kvalm og spysjuk... spyr endel, men ikke hver gang jeg spiser heller..

080377

takk :D

Skrevet

tror nok ikke du er gravid:) (eller er d det du vil??)hihi:)

tror nok det er omgangssyke du har nå vennen..stakar deg...jeg hadde det for to uker siden...ikke noe særlig...men det går over...

god bedring..

jeg har også fri i morgen så da kan vi "snakkes"

klem

Skrevet

HURRA! vil ikke være gravid.. er jo singel *blush* må få noe kjærlighets liv før jeg kan bli lykkelig gravid, og der skjer det jo ikke noe hehe.. :)

jeg skal på konsert imorgen kveld, men er innom her mellom tre og seks :)

takk igjen!!!!!

klem

Skrevet

er du her nå eller??:)

Skrevet

NÅ kom jeg hjem :( dagene blir aldri som man tror. skal bare puste litt, så skal jeg se på dere :)

Skrevet

takk:) fikk en følelse av at du kom nå ja:)

hadde vært supert om du hadde sett på oss..spes om jobben til mannen min...han har vel nesten bestemt seg men...hehe..vanskelig...

Skrevet

kjære deg, nå har jeg hatt besøk siden jeg kom hjem av ei nabo jente, jeg som ALDRI har besøk av naboer, og nå kommer tre venniner av meg hit :s

såååå da må jeg nok ta dette imorgen, men da har jeg alene kveld, og da skal jeg absolutt ta frem kortene :)

sorry vennen, vet du er spent, og jeg beklager såååå mye!

klem

Skrevet

helt i orden vennen:)

snakkes i morgen da:)

Skrevet

dytter så du husker meg i dag:)

Skrevet

hei,

beklager at det her skulle bli så vanskelig, fra å ha omgangssyke så har både jeg og mini fått en kraftig forkjølelese og feberen herjer fritt her. men skal prøve å se om jeg får gjort noe ikveld!

Skrevet

uff da...

ønsker deg god bedring:)

klem

Skrevet

ang. mannen din så får jeg inn nye begynnelser og mange endringer. litt usikker på om han skifter jobb, eller om det blir endringer der han er. har han noen kvinnelige overordnede som han har problemer med? eller noen kvinnelige kollegaer som det er problemer med? får inn at det er mye ubalanse der han er nå, men at han samtidig er litt redd for å starte på nytt . men han får snart ett valg mellom to ting, og da vil han i magen vite svaret med engang. så han må lytte inn i seg selv for å finne svaret. masse lykke til, for noe skjer! (trolig i januar)

tror desverre ikke du fikk klaff på EL nå, men du har vel en igjen i des/jan og der fikk jeg klaff, fikk fødsel på deg i sept/okt, så det er en mulighet også for at du går litt over. vet jeg har sett gutt før, men idag kom jente følelsen litt sterkere.. så tror kanskje det er skjedd noe som gjør at dere nå får jente.. vet ikke hva det betyr, men det som detter ned i hodet her..

husk det er lenge siden jeg har lagt kort nå, så ta alt med en liten klype salt, men håper og gleder meg til å høre om noe skjer i romjula. får en sterk følelse av mye glede og kjærlighet mellom dere i jula, får inn kanel duft her også, merkelig.. men tror nok spiren skal sitte i jula, masse lykke til!

om du vil se på kjærlighets livet mitt hehe. så er det bare å gjøre det, har ikke noe på gang, men håper noe vil skje nå i desember :) på tide hehe..

080377

klem

Skrevet

HEI IGJEN,

du, tror jeg har funnet ut en måte å komme inn på gestalt terapaut utdannelsen, tror du jeg får det til ???

krysser alt jeg kan hehe..

Skrevet

teoretisk sett tror jeg vi treffer EL, men jeg føler likevel ikke at vi gjør d...skjønner ikke hvorfor...

håper jeg blir gravid i romjula da...men har et par stk som sier at jeg må vente helt til våren....

Ang mannen min så er det mye ubalanse der han er nå, så han har takka ja til ny jobb...er nok litt usikker ja..men håper han klarer seg fint...tror ikke det er noe med noen kvinnelige kollega da for det er det ikke så mye av der...

hmm..var det noe mer du så skal tro??

Tror nok du kommer til å få til det du vil:) så er nok meget mulig du kommer inn ja..

ser du noe ang campingvogn, mannen skal avgårde og hente til helga...

Synes du er flink jeg:)

angelica sier at jeg skal begynne å ha sex på dag 9 så får vi prøve det neste gang...og håpe på at det klaffer...lurer på å drikke en flaske vin til helga sammen med gode venner..:) hihi...

Klem til deg:)

Skrevet

leste en gang til nå..

har alltid trodd selv også at jeg får en jente først så det kan nok stemme...er også veldig mange andre som spår meg som sier at jula kommer til å bli veldig fin og romantisk så det håper jeg selvsagt på:)

:)

Skrevet

første som slo meg var: ja drikk en flaske vin til helgen og koooooooooos deg!!! jula blir super for dere :))

nei så ikke noe kvinne som forstyrrer i forholdet deres, var mer noen som var vansklige på jobben, men kan være de står for hans bekymringer for deg og evt graviditet ifht jobb og penger og.. ble litt usikker nå. MEN var absolutt ikke noe som hadde med forholdet dere imellom å gjøre.

godt han har tatt et valg, skjønner han gruer seg, men det kommer til å gå strålende, fikk opp keiserenn på han i fremtiden, og det tyder på en sterk og autoritær mann, så du skal se han sklir bedre inn enn han tror :))

skal se på campingvogna imorgen, har mens migrene så klarer ikke bevege meg opp av sofaen og finne kortene en gang akkurat nå, skal bare legge meg langt under ullteppet :)))

tror jeg kommer inn jeg på skolen, skal leve med troa ivertfall, og søke. hadde jo slått det hele fra meg, men fått mye ny info idag som gjør at det er verdt å prøve å søke ivertfall :)))

får jeg en kjærlighetsfylt jul da hehe.. skal ha barnefri fra 2.dag til 1. nyttårsdag, så må få sosialisert meg litt altså :)) på tide!!

klem

Skrevet

nei vet at det ikke er noen kvinne som står mellom oss... :)

kan være han er bekymra for meg ja..det sier han ikke så mye om..

penger tror jeg ikke blir noe problem, kommer til å få bedre betalt etter nyttår begge to så akkurat det bekymrer meg ikke..

Føler at du får en spennende jul, vet ikke om det blir så mye kjærlighet men føler veldig at du koser deg, er sosial sammen med venner og jeg føler at du har det bedre enn du har hatt det på lenge...

så kan godt hende du utstråler glede og positivitet så mannfolk snur seg etter deg:) får faktisk en følelse av det nå ja:) du blir omsværma:)

klem..og god bedring...

Skrevet

hurra, for at han tok et valg som kommer til å gi dere mye lykke :) og nå får jeg sende mange babystøv tanker i jula :))))

gleder meg til jula, kimby har sett mannen skal komme inn i livet mitt da, men at det er vennskap som utvikler seg over tid.. har aldri opplevd det før, så synes det høres litt skummelt ut hehe..

men er i godt humør sånn generelt og optimistik for fremtiden, så når jeg bare er fysisk frisk så skal jeg nok stråle og gløde ;)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...