Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 jeg er ett stykk menneske med ett stykk barn som nekter å få øyedråper! hvordan skal jeg få det til??????????????????? river snart av meg håret her!
~sjiraff~ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hvor gammel er han/hun? Her gikk dryppinga greit fra 2 års alder for da fikk hun være med å hjelpe til selv.. og også dryppe litt på oss. Da ble det morsomt med en gang. Men vi brukte saltvann da, så derfor kunne hun dryppe på oss.
minsta Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Drypp i øyekroken når barnet har øyet lukket. Åpne deretter litt med fingeren din, og vips! så har ungen fått dråpene sine..
Zupermam Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 hold fast. og gi litt godis som belønning:) Det funker her!
MamiMaribel Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Det er ikke lett når barnet stritter totalt i mot. Da jenta vår måtte ha penicilin, måtte vi etter første skje bruke en hel kveld på overtaling og godsnakk, omtrent. Da neste skje gikk greit, lovet vi premie når kuren var ferdig. Det fungerte. Jeg har dessverre ingen gode råd til deg utover det, men LYKKE TIL, du får det til til slutt:-))
babyprincess Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 samme problem her... legen sa drypp i øyekroken, da åpner de øynene litt etterhvert av seg selv, hvis det er en liten bebis da:-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 hun er to år og sterk som en løve. jeg holder med all makt, prøvde å åpne øye og holde istad, da vrengte jeg øyelokket :S så hun ble enda mer hysterisk .. men fikk til slutt i en dråpe, men det er ikke helt flytende dråper, de er litt kremaktig...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 og ingen belønning i verden hjalp! ikke sjokolade en gang hehe.. og det er favoritten over ALT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå