Gå til innhold

Jeg har vært på 3d ultralyd


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Det var en fantastisk opplevelse å se lille Celine ligge der inne å suge på kneet sitt, vifte med tærne helt oppe ved hodet, blunke, smile og åpne munnen... Hun ligner lillesøster, men det ser ut som hun får min munn og ikke pappaen sin, sånn som storesøster har... Har lagt ut bilde på profilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også vært for en måneds tid siden =) Har en gutt på fire år fra før av og nå kommer det en jente. Var ikke på 3d med førstemann, så det var en ny opplevelse. Kjempe flott oppfinnelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og vert på 3-d.2 ganger.Første gangen bare sov han,med ansiktet vendt inn mot ryggen min,så det ble ingen bilder.(hadde glemt å drikke brus/kaffe og spise godteri;)Men fikk jo tatt full medisinsk undersøkelse,og allt var bra,så det var jo betryggende.Men alikavel skuffende mtp.bildet.Men legen var veldig stressa,og bare rusha igjennom,var inne i 20-25 min.Dyrt og betale 1500 kr da altså.Fikk komme igjenn senere for å ta nye bilder,uten eksrta kostnad,men ble ingen bra bilder nå heller.Til tross for masse kaffe,cola og sjokolade først.Er veldig skuffa.Gjør nok ikke det en gang til på Majorstua.Har hørt de tar seg mye bedre tid i Tønsberg.Så når vi alikavel må reise en hel dag for å komme til Oslo,kan vi like så godt kjøre 5 mil ekstra og reise til Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...