Gå til innhold

Kynnere!

Gutt og jentemamma <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er jeg i uke 23, og jeg har i ett par uker nå kjent kynnere vær dag. Når jeg får kynnere så kjennes det ut som at jeg må noe sinnsykt på do, men når kynneren går over så går trangen over, er det normalt ?? at jeg blir tissetrengt mener jeg...? Jeg føler at jeg lekker litt også, men blir ikke så veldig våt i trusa, men blir våt i sjeden.

Noen med kloke svar, eller som opplever det samme.. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut for meg. Er gravid med nr 3 og har akkuratt begynt å kjenne kynnere nå i uke 20. Med de to første hadde jeg masse også tidligere.

Skrevet

Jeg har hatt daglige kynnerer siden uke 14. Nå er jeg 24+6 og har det slik som deg, flere ganger daglig. Og ofte uten at jeg kan si hva som har utløst det.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen! Jeg merker også at jeg får mye lettere kynnere hvis jeg har en del urin i blæra. Jo mer tissetrengt jeg er, jo mer kynnere får jeg. Jeg venter nr 3 nå, og ser at jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer, jo mer kynnere får jeg. I perioder kan jeg få kynnere bare jeg beveger på meg, men da vet jeg at jeg har stresset for mye og må roe ned. Er ikke bra om de blir altfor hyppige (med meg har de på det verste kommet med 10-20 min mellomrom mens jeg lå iro. Kynnerene begynte forresten allerede rundt uke 14 med meg.....

Utfloden fra skjeden er ofte mer tyntflytende når en går gravid. Jeg må bruke truseinnlegg hele tiden....

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene. Tenker mye på det og er redd det er noe galt, men skjønner jo at det ikke er det, men med førstemann i magen så er det mye usikkerhet ute å går :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...