HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det flere som er gravide uten noen slags "gravidsymptomer"?? Er 6 uker på vei og kjenner ingen plasser at jeg ar gravid....litt frustrerende egentlig, da jeg sist hadde det meste av symptomer :S selv om jeg gjerne slipper kvalmen hvis jeg kan men.....er det flere enn meg som har det slik???
mamman til karen elisabet. Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ja samme her,litt øme bryster ettervært men ellers ikke noe ting. Kan si jeg var veldig besymret men er i morgen fullgåtte 22 uker med en vilter liten krabat!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg hadde det slik, men kvalmen kom fort ja :-S
nøste... Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Hei Jeg er nå i uke 30 og har enda ikke hatt noen gravid-symptomer. Ikke trett, ikke kvalm, ikke vondt noe sted, matlysten er som før.......vi skal da ikke si noe på det. Eneste jeg merker er sparkene og bevegelsene fra den lille. Fantastisk! Gled deg over at du er frisk og raskt.....vet aldri når det snur vet du......
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 TAKK for svar er vell egentlig bare jeg som "bekymrer" meg unødvendig men JA skal være glad hvis jeg ikke blir dårlig denne gangen ingenting hadde vært bedre!!! Slutter vell å tenke på det når magen begynner å vokse gleder meg til det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå