*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Bor det noen i sverige som er med på denne siden? Jeg bor i Stockholm, hadde värt koselig å höre fra andre "Svorske"
isprinsessan Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Hei:-) Så koselig å endelig höre fra noen andre svorske!!! Jeg bor i Karlstad jeg da, min mann er herfra. Fikk mye mer for pengene når vi solgte leilighet i Oslo. Bor nå i stort hus i rolig villaområde, ti min å gå til sentrum. Trives veldig godt. Vi har en Leon på 3 1/2år, også skal vi få en til i mai:-) Er du sammen med en svensk mann? Barn? Gravid?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Hei:) Ja jeg bor i stockholm sammen med min forlovede (svensk) vi har ingen barn men vi prøver veldig hardt:) (kanskje denne mnd) Har du bodd i Karlstad lenge? Du får si i fra om du er i Sthlm så kan vi kanskje ta en fika, å få snakka med noen fra norge igjen:)
isprinsessan Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Så spennende da:-) Håper det klaffer for dere nå da!! Vi har bodd her i eksakt to år, det har gått fort:-) Skal absolutt si ifra neste gang jeg er i Sthlm. Skjönner hva du mener med å prate med noen nordmenn. Jobber som dekoratör og kommer jo daglig i kontakt med kunder. Mye nordmenn her i Karlstad i feriene osv. Da er det så godt å prate norsk med de:-) Kommer din forlovede fra Sthlm? Var det pga. han du flyttet dit? Klem
jente,jente, ? Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Jeg bor i Sverige. Bor i Ed i Dalsland vi da.. Ikke så langt fra norskegrensen kan man si hehe.. Er gift (han er også norsk) og har en datter på straks 3 år. Venter nr 2 i april.. Stortrives som "svorsk".. hehe..
isprinsessan Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Hei raggsokk:-) Så göy at vi er fler:-) Vi burde ha en gruppe! Er dere med i Facebook? Jeg har nemlig laget en gruppe som heter Norsk i Sverige. Har lenge värt bare ett medlem: nemlig meg...hehehe...men jammen meg for en stund siden fant en til veien dit. Hadde jo värt göy om vi var fler da:-)
Niem og Patrick Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Jeg teller nok ikke, men sambo er fra Ljungskile, men vi bor i Norge..
isprinsessan Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 He he...du kan få väre med oss for det!!! hehe..
Niem og Patrick Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Hehe, så bra Vi har snakket om å flytte til Ljungskile og omegn, men det blir ikke enda hvertfall.. Jeg har litt for mye hjemlengsel
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 Hei, Ja vi skulle laget en egen gruppe:) jeg har en på facebook som heter "sosiale nordmenn i stockholm" er alle her på facebook? Jeg flyttet hit får å jobbe og så var min kille tilfeligvis herfra også
vamp1980 Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 hei, jeg bor i sverige. i ytterhogdal( ligger 14 mil sör for östersund). flytta hit for 4 år siden og har 2 söte jenter her og en tredjemann på vei.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2007 Vi er en liten gjeng:) Det må da være flere?
polarn & pyrene Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Nå er dere mange som bor i Sverige, bare synd at jeg har flyttet tilbake til Norge etter 10 år i Gøteborg. Fikkmitt første barn der og kunne ønske jeg kunne fått mitt andre der også. Men nå bor jeg i Norge igjen siden september i år. Lykke til alle sammen.
marylu Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Jepp, en til her! Bor en dröy times kjöring fra Stockholm, när Norrtälje. Har bodd her siden juni. Min kjäreste er svensk. Har en sönn på 13 mnd, og er 3 mnd på vei m neste!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 29. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2007 så koselig at vi er så mange! Om dere skal til sthlm må dere for all del si i fra så vi kan fika Jeg er sikker på vi er flere!!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. november 2007 dytter! håper på flere!
isprinsessan Skrevet 30. november 2007 #17 Skrevet 30. november 2007 He he, ja vi kan jo ikke gi opp håpet ennå. Så forresten på den facebook gruppa di, bra den, men får nok vente en stund med innmeldingen:-) Ikke så bra nå når jeg er gravid vet du!! hehehe..
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 30. november 2007 isprinsessan! Du er hjertelig velkommen:) anytime!
isprinsessan Skrevet 30. november 2007 #19 Skrevet 30. november 2007 Takk takk:-) Og skulle du ha veien forbi Karlstad må du si ifra!! Dytter litt på denne....vi må jo finne fler svorske her???
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. desember 2007 isprinsessan: nå må jeg kanskje ta meg en tur jeg "kjenner" ett par stykker der nå Dytter litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå