Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Hvordan fungerer dette? Når får man det? Må man "ønske" det på forhånd, eller kan man be om dette når man kommer på føden? Vil ikke bæsje på meg.. =D
camosilla Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Etter hva jeg har skjønnt her inne, er det noen som får tilbud om det og andre ikke. Kommer sikkert ann på praksisen på sykehusene. Jeg skal spørre om det selv, hvis ingen spør meg. Vil også ha det så det ikke går "gæli":)
mamma&urokråka Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 satser på å kjøpe sånn man kan bruke hjemme på apoteket jeg. har hørt flere som har gjort det. Vet ikke helt hvordan det fungerer, men da kan jeg ta det før riene blir alt for tette.. Kjøper det god tid i forveien, så jeg kan "prøve" det hvis jeg ikke skjønner bruksanvisningen. hehe :-) greit å være forberedt.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Skrev det i ønskebrevet til føden så jordmora spurte meg om jeg ville ha da jeg var i fødsel
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 hei. jeg fikk en gutt i februar. jeg kjøpte klyster på apoteket. tok en hjemme før jeg dro til sykehuset, hadde ikke lyst å tømme meg helt på sykehus med masse rier osv. så det kan anbefales og ta en hjemme også det er ikke farlig, bare ekkelt hehe.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå