Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Er det noen flere som er over 170 inne her, som har fått høre at de er lange i ryggen? Var med jordmoren i uke 16, hun sa at magen min kansje kom til å komme senere frem siden jeg er ganske lang i ryggen... Det har jeg faktisk ikke tenkt over at jeg hadde, noen flere?
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hmm det kan nok stemme det ja... jeg er 172 høy og magen min har såvidt begynt å komme frem.. har noen bilder inne på profilen min...bare å gå inn å kikke
lillespiren2:) Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hei. Jeg er 173 høy, og har lang rygg, det sa også jordmoren til meg. Magen min er liten enda, ser bare så vidt at jeg er gravid når jeg har tettsittende genser på meg.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 jeg er 174, men jeg har ikke spesielt lang rygg, men derimot litt lengere ben, men så har jeg fått bra mage, er i uke 26
ma-85 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Generelt får lave kvinner tidligere og større mage enn høye fordi babyene er like store uansett morens høyde. Jeg er 175 cm høy, i 23. uke og det synes ikke at jeg er gravid, i alle fall ikke med klær.
Knotten2 Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Jepp, er 174 og i uke 24. Foreløpig kan man ikke se at jeg er gravid om man ikke vet om det. Sånn var det med forrige mann også - når jeg var høygravid så jeg ut som om jeg var 5 - 6 mnd på vei. Både JM og lege har sagt til meg at det er pga min lange rygg og at babyen derfor har større plass, han kan rette seg mer ut.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Hei jeg er ca 178 cm høy og er nå i uke 20 , får kommentarer om at jeg har lagt på meg av de som ikke vet at jeg er gravid. Har dessverre lagt på meg snart 8 kg allerede :-( men har sluttet og røyke da :-) Var tynn i utgangspunktet. I mitt første svangerskap var det flere som stusset da barnet ble født for de hadde ikke sett at jeg var gravid , de trodde bare at jeg hadde lagt på meg litt...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå