Gå til innhold

Jeg er et rotehuuuuue!!:P


♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Det er snakk om et ark der hvor det står hvem som har foreldreansvaret på babyen. Hos meg stod det MOR ALENE.. Men nå kan jeg ikke finne dette arket å lurer på om det kan være returmert til avsender...

 

Noen som husker et slikt ark??

Please svar..Må ha det til banken:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få bekreftelse fra folkeregisteret på at du har foreldreansvaret alene.

Skrevet

må jeg ringe, besøke, sende mail??:)

Skrevet

Du må dra dit, for du må vise legitimasjon..

Måtte det jeg i dag.

Skrevet

Måtte ikke dra dit for å vise leg..Får det tilsendt i posten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...