♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Det er snakk om et ark der hvor det står hvem som har foreldreansvaret på babyen. Hos meg stod det MOR ALENE.. Men nå kan jeg ikke finne dette arket å lurer på om det kan være returmert til avsender... Noen som husker et slikt ark?? Please svar..Må ha det til banken:)
Korse76♥ Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Du kan få bekreftelse fra folkeregisteret på at du har foreldreansvaret alene.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 må jeg ringe, besøke, sende mail??
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Du må dra dit, for du må vise legitimasjon.. Måtte det jeg i dag.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. november 2007 Måtte ikke dra dit for å vise leg..Får det tilsendt i posten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå