Gå til innhold

Dere som har fått barn før????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor står det hvem som har foreldreansvar?? Hos meg står det MOR ALENE..men jeg husker ikke hbilket ark det står på...hjællllllp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være på fødselsattesten? Husker ikke helt jeg, vet ikke hvor jeg har de papirene.

Skrevet

Nei, det trodde jeg igså at det gjorde..det var det jeg sa til banken idag:P Men sjekka den hundre ganger:P

Skrevet

Skal gå å se om jeg finner de papirene jeg.....

Skrevet

Ok=)

Er nemlig litt krise om jeg har klart å rote dem vekk....håper de er innsendt til en eller annen etat:P

Skrevet

De papirene jeg har her er Barnejournal, der står det ingenting. Fødejournal står det heller ingenting, men på helsekortet står det noe om far. Det er det eneste jeg kan se. Vet at sambo også skrev under på et papir, men vet ikke hvor det tok veien. Det var sikkert den bekreftelsen av farskap. Men hvis du ikke har hatt det skjemaet med bekreftelse av farskap, kan det være at du har fått noe annet i stede?

Skrevet

Jo, han har signert bekreftelse av farskap..Men han signerte ikke bekreftelse på delt ansvar/foreldrerett.. Og dette fikk jeg et ark på, der det stod diverse + at jeg hadde foreldreansvaret alene..hmmm, luurer fælt på hvor det har tatt veien. Men takk for at du hjalp til;) Nå vet jeg iallefall hvor det ikke står;O

Skrevet

Fødselsattesten... Hvis ikke kan du gå på folkeregisteret.

Det er det registrert sammen med barnets navn:o)

Skrevet

Her har vi delt foreldrerett, og det sto i en egen rubrikk på "erkjennelse av farskap" -skjemaet.. Der krysset vi av på delt, og signerte begge 2.. Var i 2005 da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...