Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Min lille på 13 måneder sitter i vognen fra klokken 09.30 til 11-12.. så litt lekeplass eller lekegruppe også tilbake i vognen fra ca. 13 til 15.. Er dette for mye?? hmm.. det er vel ikke synd på henne vel? Avogtil går vi litt kveldstur sånn i 17-18 tiden også, men bare max enhalv time. HVor mye sitter deres små i vognene sine? De som ikke går i barnehagen sikter jeg vel mest til..¨ takk for svar
Kamomille Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 kommer vel litt ann på om de går eller ikke. Før mine gikk, så satt/lå de stort sett i vognen når vi var ute. Etter at begynte å gå satt de nok ikk i vogn mer enn max et par timer om dagen, og da ikke hver dag..... snuppa på 14 mnd sitter i vogn max en time om dagen + at hun sover i vognen.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 hun går littegranne. hun sitter veldig pent altså.. aldri mas og tull, masse smil og vinking til folk og hunder.. siden hun ikke klager, så tenker jeg ikke mer over det. sover max 1 time i vognen på tur og aldri hjemme på dagtid
☆Anonymia☆ Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 vi går ikke tur hver dag så han sitter i grunnen ikke mye i vogn... når vi går tur så er det mellom 1 time til 1.5 time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå