Gå til innhold

Kjenner et så voldsomt sinne!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sint på alt for tiden!!! D bruser i blodet på meg hele tiden, synes alle er så ufattelig treige!! Skal bry seg om alt og klager på alt!! Gamlinger på veien er hatobjekt nr 1.

Flere som føler de skal explodere snart??

Kanskje noen tips for å få ut aggresjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp kjenner meg igjen.Skikkelig slitsomt..men jeg synes faktisk folk ikke skjønner noen ting for tiden jeg da..hehe

Skrevet

Kjenner jeg er ganske så amper for tiden, ja. Men mest når jeg kjører bil!!! Idioter som kjører under fartsgrensen, ikke bruker blinklys, spes i rundkjøringer! Er ikke så jævlig vanskelig å gi et lite hint om hvor de skal så andre kan kjøre ut!!!!!! Sist men ikke minst, de som legger seg rett i rævva på meg og nekter å kjøre forbi! Hadde jeg ikke hatt ei lita ei i magen å tenke på, tror jeg jeg hadde tråkka på bremsen og fått meg ny bil:) Ja, og de som tar filskifte uten å se i blindsona, der jeg ligger og holder på å kjøre forbi!! Forbanna idioter hele gjengen!!!!!!!!!!

Vet ikke åssen enn skal få ut aggresjonen...kan ikke begynne på kickboksing nå..

Skrevet

He he jeg kjenner meg veldig godt igjen. Har ikke merke noe til det i dette sv.skapet enda, men i de to forrige...!! det gikk vel alltid ut over manen min. Jeg kunne eksplodere for en bitteliten filleting. Husker en gang han mente at osten som hadde mygla litt utenpå, kunne vi bare skjære bort og så var den helt fin inni. Til vanlig hadde jeg vært enig, men jeg eksploderte for at han mente at jeg som gravid skulle spise den osten!!

Vet ikke hva som hjelper, annet enn hvis du evt prøver å se det humoritiske i det?

Lykke til

Skrevet

eller de som perter bak men faktisk noen går over veien.. da blir jeg så sur viser fingern jeg, ha ha ser det for meg..ikke bra. og i stad ble potetene overkokt og kjøttet brandt seg i panna, sutre sutre

Skrevet

Godt å høre at d e flere i samme båt! Bil ser ut til å gå igjen her=)

Å i tillegg e eg så kvalm og spyr hele dagen nesten. Ingen mat e go.... Ikke rart man har fryneste nerver...

Skal prøve å se det humoristikse i det=) E veldig fokusert på at eg ikke skal la det gå utover gubben, men enkelte gang får han så hatten passe, men e snar å be om unnskyldning!

I går var det en som holdt på å brøyte i innkjørselen sin, med traktor. Han hadde lagt igjen store dyner med snø, og freste over alt der. I tillegg hadde han blinkerne på (vet ikke hvorfor akkurat det fkk meg til å ta botten tenning) Var så vidt eg klart å holde meg fra å hoppe utav bilen og gi han noen kraftige salver. Klarte å kontrollere meg, og e gla for det i dag. Han bor jo bare noen hus bortfor oss... =(

Skrevet

kjenner meg igjenn ja:( synest synd i sønnen min eg...prøver og styre meg men det er ikke like lett til tider! stakkers lille vennen min ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...