Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 men hun er ikke hjemme. hun reiste på hytta med besteforeldrene på mandag... litt trist og ikke ha henne hjemme i dag, feiret dagen hennes i helgen men liksom noe spesielt med dagen de ble født,,, har mimret masse fra sykehuset i dag, og kjenner at jeg har blitt kjempe klar for en baby til... vi reiser til hytta i morgen så får se henne da, men savner henne kjempe masse i dag,,,
Dotten Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så masse med dagen til jenta di
Monajenten Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Gratulerer så mye med 4-årsdagen:-) Jenten din koser seg nok masse, du får prøve å tenke på det på den måten:-) Her blir storesøster 4 år om ti dager. Det er helt utrolig hvor tiden flyr!!
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 ja hun koser seg kjempe masse. er innendørs badebasseng på hytta så har vell fått fiske hud når jeg kommer i morgen tenker jeg. hun hadde sagt til besteforeldrene når de kom på hytta at her skal jeg bo for alltid.. hehe tiden flyr alt for fort,,, hvor har det blitt av den lille babyen min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå