Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Det er 3 dager til IKM. jeg har tatt pergotime og crinone denne mnd. I morgen skal jeg ta en test. Jeg har ikke noe tro på at jeg er gravid da det er så mye som må klaffe for at jeg skal klare å blie det. jeg regner med testen er negativ i morgen, men håper jo at den skal vise noe annet... Jeg blir vel skuffet som vanlig. I morgen er jeg på 13dpo, har alltid fått pos test 13 dpo de gangene jeg har vert gravid.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Ååå så spennende! Krysser fingrene for deg, og håper at magefølelsen din er feil. Håper jeg finner et jublende innlegg fra deg her i morgen. Masse lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 grunnen til at jeg vil teste i morgen er fordi tempen ser utrolig lovende ut. problemet er bare at det har den gjort de siste gangene uten at det har vert noe likevel. Men med min uflaks så våkner jeg vel til en utrolig lav temp og en negativ test. arg.... blir så irritert på at det skal være så utrolig vanskelig å få en spire
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Oj, ja den charten din var veldig lovende! Men husker den lurte deg sist mnd og. Men denne gangen har du jo brukt pergotime og crinone, så da er det jo større sannsynlighet for at det har klaffet! Får krysse fingrene for at tempen er høy i morgen og at testen blir positiv! Jeg blir også sinnsykt irritert over at det skal være så vanskelig å få en spire:(
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 Den lurte meg i august også. Er som sagt mye som må klaffe, men jeg håper jo da
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Så irriterende! Skjønner godt at du ikke tør å stole på charten lenger da. Er veldig mye som må klaffe, men føler at du kan håpe litt ekstra nå som du har begynt på pergo og crione:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 Dersom FSH verdien min ikke har gått ned av seg selv så hjelper det lite hav medisiner jeg har tatt: men jeg håper jo at den kanskje har gjort det
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Så dumt da, det skal visst være ekstra vanskelig for deg:( Men håper den har gått ned av seg selv! Du får holde oss oppdatert:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 Det skal jeg, kommer inn i morgentidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå