Mockanin Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Jeg har vært alene med minsten på 2 år i hele dag og er det mest sansynlig helt frem til leggetid. Han er helt jævlig å legge om kveldene og jeg har satt i verk noen tiltak her nå. Spennende å se om han sovner tidligere i kveld nå når det bare er meg her og jeg har fullstendig kontroll over "tingene". I bhg. i dag sa jeg han bare fikk sove 1 time, så ble det middag når vi kom hjem. Til middag fikk han en kopp med fun light og kommer ikke til å få mere i kveld. Han skal få kveldsmat selvsagt, men da med leverpostei på og melk og drikke. Mannen er fæl til å gi han skive med både prim og sjokade på og flere kopper saft. Jeg fikk endelig bukt med kjeks "problematikken" her. Tok litt tid siden pappa hele tiden ga etter for minstens krav om kjeks, men nå er det i boks. Nå er det NÅDE den som våger å bryte mine instrukser fremover. Det er totalt stopp på alt av søtt etter kl. 18. Prim og sjokade kan han få en gang i blandt på skiva til frokost, aldri i nærheten av legge tid. Har sittet og tenkt en del i dag, eldstemann og yngstemann er jo totalt forskjellige individer. Eldstemann fikk aldri saft, eller sjokade på skiva si i det hele tatt. Han fikk mariekjeks i dann og vann da. Mestret eldstemann mye bedre når han var på samme alder som den yngste. Og gjett hvorfor???? Jo, fordi faren til den eldste lot meg ta det aller aller meste som hadde med ungen og gjøre. Blandet seg aldri inn. Mannen min er fæl til å blande seg. Egentlig er jo ikke det så gærnt, fint og være to. Men noen ganger blir det bare vondt verre. Kryss fingra for at det funker i kveld og at vi får en natt med søvn hele bøtteballetten her.
Carnivale Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Å gi en toåring flere glass med saft, OG kjeks, OG prim og slikt på skiva er jo å be om å få en hyper sukkerpropell på nakken. Bra du tar tak, om det ikke fungerer i kveld så fungerer det nok om noen dager! Lykke til
Mockanin Skrevet 28. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2007 Det er dette jeg har forsøkt å si såååå lenge, men har ikke fått annet enn et blikk fra mannen som sier at jeg er "nuts". Unnskyld meg MEN, jeg har erfaring med barn fra før. Han har ikke. Greit nok at han er sliten når han kommer hjem fra jobb, men å "kjøpe" seg fred blir helt feil for mitt vedk. Vi må ta tak i det nå. Ble nesten litt glad jeg når mannen sendte sms nå om at dem var 1 time forsinket med flyet fra Sverige. Da er jeg kanskje så heldig at krapylet sover før han kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå