Gå til innhold

Casper&co

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spurt her inne før om maltekstrakt funker (men fikk ikke svar) - gjør det virkelig det? Skal jeg spise en teskje hver dag til vesla er fornøyd liksom eller? Har du prøvd selv...?

Bare nysgjerrig, for hvis det funker, så skal jeg prøve det! ;-)

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trodde man skulle ha det i grøten jeg.. men kan godt være at barnet får d gjennom melka også.

Skrevet

Man kan vel ikke gi det til barnet for å øke melkeprod... Man gir det til barnet om det har treg mage. Men har også hørt at det kan hjelpe at mor spiser det for å øke melkeprod.

Er du her Casper&co...?

Skrevet

Push-push! ;-)

Skrevet

Halla! :)

Står under kjerringrådene på disse sidene.

Prøvde bare noen dager jeg men DET HJELPER MASSE!!!

Så lykke til! :)

Blir litt lettere å få det ned også etter hvert. hehe. smaker jo ikke akkurat godt da.

Skrevet

Casper er forresten født 19.07.07 så da er de vel nesten like gamle :)

Skrevet

Så morro da! Hvis vi fikk gutt skulle han hete Kasper eller Oliver! ;-) Men det ble en jente og hun heter Olava.

Så du trengte ikke spise det mer enn et par dager? Gav du det til ungen også da eller? Det står jo på kjerringrådene, men jeg skjønner ikke hvorfor ungen skal få det...? Spiste du en teskje hver dag? Har det noe å si når på dagen?

Skrevet

Jeg merket stor forskjell bare på 2-3 dager jeg men har alltid hatt mye melk før dette. tok en teskje hver dag når jeg kom på det. Ga ikke ungen jeg da.

Han mista interessen for puppen og tok den sjeldnere og sjeldnere, derfor prøvde jeg dette, men nå har jeg gitt opp fordi han ikke vil ha. Var så sår at å pumpe ble ikke aktuelt så nå er han flaskebarn :(

Skrevet

Mi er helt omvendt - vil ikke ha flaske lenger - bare pupp, så jeg må klare å øke opp mer slik at hun får nok mat, for hun er ikke fornøyd etter måltidet.

Tror du produksjonen går ned igjen når man slutter å spise maltekstrakt?

Jeg måtte pumpe endel den første måneden pga store sår på brystvortene, da tok hun flaske som bare den, men nå skriker hun som en gris om hun får flaska i munnen... Men smokk - det ELSKER hun!!! Prøver å venne henne til flaska, men det går heller dårlig... :-(

Er Casper stor gutt eller? Olava er 6525g og 64,5 cm.

Skrevet

Hehe.ja han er i dag 9,2kg og 68cm.

Bare 3 kg da han kom til så jeg hadde nok fløte i puppene jeg :)

Tipper at når produksjonen er gått opp går den ikke ned igjen men vet ikke.

Skrevet

Takk for svar! ;-)

Vi prates kanskje senere?

Ha en fin kveld! Jeg skal på trening etterpå. Har begynt på Pilates - endelig! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...