mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 imorgen kl 1030 skal vi til sykehuset på ultralyd.... må inrømme jeg gruer meg litt.... er redd noe ikke skal være i orden med nurket vårt... selv om tidlig ul i uke 12 viste ett friskt foster og morkaka så også fin ut... er det da stor mulighet for at det kan fortsatt være noe skummelt.... håper noen har noen beroligene ord til meg.... klem
Mädchen Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Tenkte det samme som deg i dagene før. Jeg hadde også vært på ultralyd i uke 12 og alt var bra da. Det var det på den ordinære også i uke 18:) Det var selvfølgelig nervepinende til jordmoren sa at alt så fint ut. Du må tenke på at de aller fleste får friske barn. Det går nok bra skal du se:) Og husk å nyt det mens du er der! Det blir lenge til neste gang du ser nurket ditt.
Mammuten Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Vi ska også på ultralyd i morgen! Var på for tidlig ultralyd i uke 12... Alt så bra ut da, men er litt bekymret fordi......
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 er vel kanskje bare sånn vi skal være.. bekymret- morsinnstinket!!! men alikevel er ikke noe morro å grue seg og sånn......
lillespiren2:) Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hei! Tror det er normalt å gru seg litt til ultralyd, jeg skal selv på ultralyd på mandagen, og både grur og gleder meg. Føler meg liksom ikke orntlig gravid heller enda, formen har vært så bra at jeg nesten har vært bekymret for at det er noe galt, dette er min første gang, så det er nok det at jeg ikke vet helt hvordan det er å gå gravid og hva som skal skje fremover. Føles nesten som om det er for godt til å være sant at vi skal få en liten baby. Ønsker deg bare lykke til, det går helt sikkert bra:) Gi en liten oppdatering etter ultralyden da!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2007 hei nanne82 godt å høre det ikke bare er jeg som gruer meg!!! jeg har det også som du forteller at jeg føler meg ikke gravid idet hele tatt..... føles også som den lille magen jeg har fått "forsvinner" litt innimellom.. også når da veninna mi er 4 uker lenger enn meg og er også 1 gangs og hun har allerede en mage som ser ut som en 7 mnd mage-... klem
mia engel&fia frøken Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 jeg gruer meg også før vi drar på ultralyd,men gått bra hittil lykke til i morgen. og plutselig så detter magen ut å forblir stor. vi er jo så forskjellige. kose deg med å se lille nurk i morgen
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 28. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2007 okay huff kommer vel til å ligge våken i hele tatt og kjenne på magen og "lete" etter spark!! hihi men tusen takk for mange hyggelige ord av dere damer.. skal prøve sånn forsiktig i glede meg!!! stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå