Gå til innhold

Skjære tenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har akkurat fått en tann oppe, og har fra før to tenner nede. Men nå, etter de oppe kom, er han begynt å skjære tenner! (dvs gnisse dem mot hverandre) Forferdelig lyd, og jeg er litt bekymret for hvordan det skal gå med tennene hvis han fortsetter!

Noen andre som har unger som skjærer tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, gutten min har to tenner oppe og to tenner nede. Fikk dem omtrent samtidig. Han begynte og skjære tenner med en gang.. Forferdelig lyd ja..

Jeg har skjært tenner om natta når jeg var liten, å jegser jo det på tennene mine. Men man kan jo ikke få en liten baby til å slutte med det. Ikke tror jeg de gjør det så lenge at det er skadelig heller..

Skulle dem gjøre det, så blir dem i allefall byttet ut. Å fortsetter dem etter det så kan man jo forebygge skade på tennene pga. dette.

Men ekkel lyd..

Skrevet

Akkurat begynt med det her og det her som noen skraaaaaper neglene på en tavle aaaaau! Men flere av babyene vi kjenner gjør det samme så det er nok normalt. Får håpe det er det samme som det meste annet han har oppdaget, plutselig oppdager han noe som er gøyere ,-) Før var det jo å studere hendene i timesvis, så hadde vi gaaaaaulefasen, så var det riste på hodet så man ser ut som en tulling osv.

Skrevet

Snuppa mi har 4 tenner (to oppe og to nede) Og har som din, skjært tenner fra den dagen tann nummer 3 dukket opp :-)

Helt forferdelig å høre på!!

Heldigvis gjør hun det ikke fullt så ofte lenger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...