Gå til innhold

Orker snart ikke mer ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en baby på 10 uker som har 3søsken ,da jeg ble gravid ville mannen min at jeg skulle ta abort.Dette var helt uaktuellt for meg og da truet han med skilsmisse,men jeg stod på mitt.Vi snakkket og snakket og ble til slutt enig at vi skulle bære fram barnet.Men nå når barnet er her så aner jeg ikke hva han føler.Virker som han er veldig glad i babyen men føler han er veldig reservert overfor meg.Han har knappt tatt i meg siden fødselen og jeg føler meg alene.Jeg har vært plaget med dårlig samvittighet for at babyen var "uønsket" og lurer litt på om han i det hele tatt tenker sånn.Har lysst å si noe til ham men føler at han sviktet meg sånn da han krevde abort ,at jeg er redd for hva som da vil skje.Føler rett og slett at jeg ikke kan stole på ham lengre og tar meg selv i å tenke at mye ble ødelagt den dagen han reagerte som han gjorde da jeg sa jeg var gravid.Jeg er jo glad i mannen min men er usikker på om jeg skal konfrontere ham med følelsene mine,men føler jeg blir spist opp av å fundere ...Lurer på om vi har en framtid sammen eller ei.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Dette hørtes tungt ut.

På meg virker det likevel som om det dere mest av alt har beohov for er å snakke skikkelig ut. Skal dere får gjort det krever det ærlighet både fra deg OG ham.

Kanskje dere skal be om hjelp til det? En som kan rettlede dere litt og roe gemyttene om det er noe som gnager?

Skrevet

Hei... Jeg måtte bare svar deg... Vet ikke om du kommer til å lese dette men men.. Sitter her og føler meg sååå alene... Sliter med det samme som deg! Er i 17.uke, gift, med to barn fra før, og da jeg sa at jeg var gravid igjen, prøvde han å presse meg til å ta abort.. Vi har alltid vært motstandere av abort, og dette gjør så altfor vondt. Jeg valgte å bære fram barnet. Klarer ikke å leve med et sånt valg... Trodde han kom til å angre, men han reagerer ikke, og det er ingen hjelp å få i fra han... han var veldig sint da jeg ble gravid med første mann. Og svangerskapet var et rent helvete, han var til og med utro... Men jeg var sååå forelsket, og tilga alt, men har ikke glemt desverre... Men nå føler jeg meg slik igjen, og gamle minner kommer fram... Føler meg så nedstemt, så trist... Vet ikke om ekteskapet tåler dette... Føler at jeg hater ham for dette... Bor i et hus med en mann som ikke snakker med meg... Og nå triller tårene...

Hva har jeg gjort feil?? Bære fram et liv?? han elsker barna sine over alt på jord, hvorfor gjør han dette?

Dette var nok ikke til noe hjelp for deg...beklager... men møtte en som jeg tror føler det samme... det gjør vondt...

Sender deg i allefall en god klem...

Skrevet

Jeg har heller ikke ord eller råd men må bare si at det er så sykt!!!

Hva faen liksom!Er vi alene med å lage barn????

Faen drittunger!Bler så trist!:=(

Lykke til kjære deg!

Ikke godt å føle seg uelskert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...