Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 klarer nesten ikke sitte skikkelig.det trykker slik opp i beina at det er ubehagelig.det har ikke vært slik før.men kjenner det sparker mot ribb beina men dette er liksom en annen følelse... noen andre med dette eller som vet hva det er??
svorsk82:D Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 hei du! ja jeg vet hvordan det føles... auauau.. jeg hadde så vondt og dro til jordmor. hun sa at jeg bade måtte holde ut. ta en paracet om det er kjempevondt. det gjør jeg, og da slipper det litt på en måte.
Håpefull mamma Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 jeg sliter fælt med dette. babyen ligger med rumpa helt oppi ribbeina, og det gjør så vondt. er nok ikke stort vi kan gjøre gitt...
TinaP Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 Jeg har også kjent det slik den siste uka, men magen skal vel synke snart og da blir det bedre sies det.
Life is a gift Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Gleder meg også til magen synker igjen....det er veldig energitappende med den rumpa i lungene HELE TIDEN!! Egentlig er det jo litt vittig, så må jo bare le litt av lillegutten. Bruker å pille han litt på rumpa, da flytter han litt på seg. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå