Gå til innhold

Til dere trøndere!!! :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke lang unna byen nei, også er det skikkelig fint i ilsvika!!!!:)

Skrevet

Ok, takk for svar:-)

Men er det et fint sted å ha en butikk, eller går det masse folk forbi, sånn at man ikke må reise for å komme til butikken liksom?

Skrevet

Skal du flytte til trondheim? :-D

Skrevet

Driver med litt researching foreløpig;-)

GRATTIS MED SPIRE:-D

Skrevet

Det er i gangavstand til sentrum! Og så ligger det en Prix nedi selve Ilsvika, og en Bunnpris i Ila. Legekontorer er det og, og storkiosk som er døgnåpen. Bakeri er det og. I tillegg er det en kjempetrivelig og bra smat barnevennlig cafe i Ilsvika som heter Stolt. Vil du ha deg en øl en kveld, kan du gå til Filter i Ila, ikke langt fra sykkelsjappa.

Og så bor jo ikke jeg langt unna da :)

Skrevet

Det har vel blitt mer virksomhet der nede, men ikke masse folk... det er vel en 15-20 minutters gange fra selve sentrum =) Kommer an på hva man skal drive med da... er det noe folk vil ha, tar de jo den turen =)

Skrevet

Ikke mye folk? Det finnes vel ingen bydel som er så voksende som Ilsvika, det er jo masse folk der nede! Og så kan man rusle langs fjorden :D

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!!!

*flytter inn i tenkeboksen* ;-)

Skrevet

er det en bra butikk så handler nok folk der vil jeg tro:) btw så fint du synger, måtte titte på urørt når jeg så linken hehe:)

Skrevet

Er masse folk der, kunne godt tenkt meg å bo der selv, det er fantastisk flott der:)

Skrevet

Hihi, tusen takk:-)

Bra butikk ville det selvsagt blitt;-)

Det er noe som er marked for i Trondheim, men som ikke er der enda nemlig:-D

Skrevet

ikke noe å takke for:)

så spennende, lyst å gi ett hint om hva?:)

Skrevet

Kan jo ikke avsløre da. I tilfelle jeg skulle være så heldig å få det til:-D

;-)

Skrevet

Det er mange leiligheter osv der, men det er helt i utkanten av Trondheim. Er ikke det litt vågalt å åpne en butikk der da?

Skrevet

Jo, det er akkurat sånne ting jeg lurer på!!!

Takk for svar.

Skrevet

hei hei! Dette er i et boligområde i utkanten av sentrum. ja visst er det gangavstand, men hadde ikke våget starte butikk der! Det har allerede vært både bakeri og annet i de lokalene om jeg husker rett, og det på bare et par år. Hadde villet kommet meg inn i sentrum. Det er liksom ikke et sted folk passerer forbi liksom.

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar.

Det høres kanskje ikke helt optimalt ut da nei.

Var ikke så mye å oppdrive på finn.no ;-)

Kanskje lettere å finne ledige lokaler om man bor i byen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...