*1+1=2 små* Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Tror nå de fleste har fått, men hvor mange er vi igjen som venter på baby og som hadde termin 23.11? Jeg sitter her enda, har sittet med kynnere og tullerier siden fredag og er SLITEN.....er vistnok moden men det ser ikke ut til å ha no særlig å si....
*1+1=2 små* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2007 er det virkelig bare meg igjen?*sukk*
jegersåglad Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 hadde termin 24 nov,hvis det hjelper litt,er jo bare 1 dag mindre enn deg:)uff er så lei,lei,lei..har nok prøvd alle slags råd,me ingenting hjelper:(har nettopp pusset alle vinduene i huset men ingenting.. vi får bare vente å håpe det skjer noe nå snart:)
*1+1=2 små* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 hehe jeg tror IKKE på de rådene, har prøvd det meste og jeg tror ikke de ungene kommer uansett hvor mye vi prøver å lure de ut..... Lykke til, kanksje du og får føde snart? jeg må nok vente til ut i desember..
Gjest Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Hei blomster og bier :-) Du er ikke alene, jeg sitter her fremdeles uten noen andre tegn enn kynnere og litt stikking... :-( Skal på kontroll i morgen da, så det blir spennende å se om jeg er blitt enda mer moden, og om hun kan strippe meg. Kanskje det er den utløsende faktoren som skal til... Typen har tatt seg fri morgen så han kan kjøre meg, og har resten av dagen fri tilfelle det skjer noe (optimistisk kanskje, men...). Skulle du på kontroll på fredag?
jegersåglad Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 nei jeg har gitt opp helt nå..det som er typisk er at jeg får sikkert desember barn siden både jeg og samboeren er født i desember,nå blir vi ihvertfall mange skytter i huset..ja ja det skjer nok noe snart skal du se:)har hørt om mange som ikke får noe forvarsel i det hele tatt men plutselig skal de føde,her tror jeg ikke slimproppen har gått engang..skal krysse fingrene for deg:)
*1+1=2 små* Skrevet 28. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2007 ja skal på fredag, men synes det er leeenge til og jeg nekter å gå og vente på å komme til føden til over helga! Fortell hvordan det har gått i morgen, så vet jeg kanskje litt hva som skjer på fredag!! LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Ja, det skal jeg gjøre :-) Og skjønner at du føler det er lenge til, jeg føler selv det er en evighet til i morgen, og tror jeg bare kan innstille meg på å døgne an i natt, for jeg har ikke sjans til å få sove... er så spent! Håper det skjer noe etter stripping, ellers blir jeg SUR! Hun sa hun skulle bestille overtidskontroll til meg på sykehuset når jeg kommer i morgen, men hun sa ikke når... Og jeg vil helst ikke bli satt i gang heller, så jeg håper stipping hjelper... Har ingen trapper, ellers hadde jeg prøvd å gå i dem hele dagen... har gitt opp troen på de andre rådene jeg også... Prøvd å stimulere brystvortene, men får bare vanlige kjedelige kynnere av det :-( Lykke til du også! Plutselig skjer det bare prøver jeg å si til meg selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå