Gjest Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 Bare lurer på om dere kjøper dette til deres barn? Var helt i mot dette i begynnelsen jeg men har nå kjøpt en nattdrakt hvor de smiler, synes den var søt jeg
velsignet med to Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Jeg synes heller ikke det er noe videre søtt, men jeg har også en nattdrakt hvor de er bittesmå og smiler, også er det en del andre ting på den Kanskje den samme som du har. Men jeg tror ikke jeg blir å kjøpe klær hvor det er dødnighodene som står i fokus.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke kjøpt det til gutten min enda.. Men tror jeg vet hvilken pysj du mener, å den er jo søt da=) Men jeg vet ikke om jeg ville hatt det på noe annet enn pysjer.. Men jeg skal aldri si aldri..!
Gjest Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 vi har pysj, genser og badebukse med dødningehoder på. Disse smilende fra H&M. Svigermor hater dem, men jeg syns de er tøffe!
Mammapudding Skrevet 28. november 2007 #5 Skrevet 28. november 2007 Syns det er kult jeg..Leah har en genser som er svart og har hvite dødningehoder på..dritkult med en rosa bukse til:)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 har en slik genser til lucas jeg, syns de er kjempefine;)
SuperBibb Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Gutten her i gården har et skjerf! Bruker det masse! Men har fått både negative komentarer og blikk.. Menmen..hver sin smak!
Super-Langbein Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Synes ikke dødningeskaller har noe på søte små babyer å gjøre. Ser simpelt ut.
Super-Langbein Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Får faktisk litt asossiasjoner til trailer-trash.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 Babyen min er ikke søt, han er barsk ... og egentlig er han ikke særlig liten heller (selv om alderen tilsier at han burde være det ...) Og jeg syns han er den fineste i verden uansett hva han har på seg, og det er tross alt det viktigste.
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 Storebror her er 6 år og har alltid vært skikkelig kaptein sabeltann- og sjørøverfan. Så vesla her har fått et par plagg me "dødningehoder" på... Hos oss heter det"sjørøverhode" da, for det er nettopp sjørøvere vi forbinder med dem. Syns ikke det er noe verre med søte, smilende sjørøvere enn at det absolutt skal være f,eks spiderman, batman, mikke, bamse eller barbie på klærne.
ateena_k Skrevet 28. november 2007 #12 Skrevet 28. november 2007 Sønnen min er pirat:) ikke alle vil kle barna i upersonlige baby blonder osv... men alle har sin smak. skjønner ikke at d skal være et problem...
Gjest Skrevet 28. november 2007 #13 Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke kjøpt noen til vesla, men så har hun også fått og arvet mer klær enn vi rekker å bruke, så jeg orker ikke bruke penger på mer klesvask Men ellers syns jeg hodeskaller kan være morsomt det, så lenge de er litt barnslige, tror ikke jeg ville kledd henne opp så hun så ut som en kirkebrenner, hehe... Jeg må si som Lise Myhres Nemi jeg... "Hør, DU går med et hjerte rundt halsen - er ikke hodeskallen en like viktig del av kroppen? Hvordan tror du vi ville sett ut uten?"
Karija Skrevet 28. november 2007 #14 Skrevet 28. november 2007 Nei, her bruker vi ikke dødningshodeklær. Gir meg ikke gode vibber...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Ikke ett eneste plagg med dødningeskaller på her i huset. Syns ikke det har noe på søte, små jenter å gjøre.
Gjest Skrevet 28. november 2007 #16 Skrevet 28. november 2007 Lillegutt har ett par sokker og et skjerf med dødningehoder, men de er veldig søte da =)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #17 Skrevet 28. november 2007 Datteren min hadde på seg singlet med dødninghode på i sommer, og hun var råtøff!!! Alle har sin smak--jeg kunne aldri tatt på henne sparkebukse i plysj og med blonder...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #18 Skrevet 28. november 2007 Niks, ingen dødningehoder her!!! Syns ikke det passer til små barn, og er heller ikke noe fint. Er så mye annet som er myye finere!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #19 Skrevet 28. november 2007 Synes ikke slike symboler har noe på små babyklær å gjøre. Jeg er nok litt gammeldags, men liker at babyen min skal se ut som en baby. Liker myke stoffer og behagelig snitt. Bruker ikke engang cordoveraller eller hettejakker ennå på gutten som snart er fire måneder. Skal være mykt og godt for han. Harepuser og bamser er harmoniske veldig koselige symboler etter min smak.
Mrs. Bouquet Skrevet 28. november 2007 #20 Skrevet 28. november 2007 Hun hadde en rosa pysjamas med søte dødninghoder og en joggedress med et stort hode på genseren. Var søt den også, såg ikke at det var hodeskalle på joggedressen før hun hadde gått med den mange ganger. Syns i grunne ikke det er så horribelt, men begynner å bli lei det nå. Mange av de klærne er jo så søte, men for mi del kunne det like gjerne vært kaniner framfor dødninghode.
Loglady Skrevet 28. november 2007 #21 Skrevet 28. november 2007 Er ikke fan av dødningskaller jeg heller. Smeltet derimot da jeg så en liten pjokk med følgende print på t-skjorta si: "Spell no' gammal Maiden'a".
Simselimsen Skrevet 28. november 2007 #22 Skrevet 28. november 2007 Jeg skjønner ikke helt va dere mener med og si at dere liker at babyer ser ut som babyer?? Alle har jo forskjellige definasjoner om hva som ser ut som en baby..... Jeg liker best og ha blonder på undertøye mitt istedefor på babyen....Men det gjør meg ingenting at andre har andre synspunkter, men de irriterer meg når noen skal rakke ned på andre fordi de velger andre klær!!! Det er jo KLÆR det er snakk om.....helt ubetydelig i den store sammenhengen fakisk... Jeg forbinder dødningshoder med pirater og sjørøvere......og det er jo ikke verre og ha en hodeskalle på t-skjorta en et hjerte...
hannehormonell Skrevet 28. november 2007 #23 Skrevet 28. november 2007 syntes ikke det er noe særig med svart på små barn. ikke den uskyldigste fargen.fått noe i gave selv med de på men valgt å ikke bruke det. men smak og behag:)
stinelin81-3 smågull Skrevet 28. november 2007 #24 Skrevet 28. november 2007 Jeg kjøpte en pysj med smilende skaller til veslajenta mi da hun var mindre:) Syntes den var kjempetøff. Jeg har litt rosa angst og prøvde å motvirke alt det rosa litt. Men jeg tåler mer og mer av slike "søte" plagg. Man har jo ikke så mye valg akkurat..... MEN jobb kompisene til samboerne ga oss en t- skjorte til vesla da hun ble født. Den er helt svart med trykk på " orgrimmar orphan" står det. For de uinvidde så er det noe World of Warcraft(online spill) greier som visstnok er veeeeldig morsomt..he he... jeg synes den er tøff iallefall og tar den på henne av og til. Også har jeg en hvit genser med et svart "monster" på forsiden og halen dens på baksiden. Det er godt å ta på noe mer røft på vesla en sjelden gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå