enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 at alt så fremdeles bra ut med fosteret.. hun kan ikke si noe nøyaktig grunn til at jeg ikke slutter og blød.. men det kunne være en liten blødning i/utenpå livmora, som kroppen ikke klarer og obserbere selv(som den skal) eller så kan det hende at det har vært 2, og at jeg har mistet en veldig tidlig.. at det er grunnen til at jeg blør mindre over lengre tid, og ikke har hatt veldig store smerter... Men det var helt umulig og si med bare en ul.... så det blir uvisst! :/ fikk beskjed om og ta det med ro(har ei uke fri) og vist det ikke har gitt seg og blød da.. må hun sykemeld meg igjen... FAEN, det passer jo bare skitdårlig da... jobba der i 3 mnd, og har en fulltidsstilling 2 cm forann nesa mi!! Men men, har jo ikke noe valg, så håper bare det gir seg snart nå Så får jeg krysse fingrene får at vi kommer igjennom dette...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Så bra at alt var bra med babyen Da får du holde deg i ro så går det seg nok til Lykke til :0)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Hei du. Jeg er nå i uke 32 og har hatt blødninger hele svangerskapet. På og av helt fra starten. Jeg har vært på Ahus mange ganger og har fått forskjellige svar hele tiden. De holdt til og med på å ta ut jenta mi i uke 28. Hvis du har mulighet (penger til det) vil jeg anbefale deg å få en uavhengig vurdering. Kan anbefale dr. Trolle ved Majorstuaklinikken. Var hos han selv og fikk en skikkelig vurdering, han tegnet og forklarte og viste med ul. Han fant også ut hvor blødningene mine kommer fra. Tro ikke på alt du hører på Ahus er mitt råd. Ikke bare utfra hva jeg har opplevd, men også de jeg lå på rom med nå sist fikk så mange forskjellige svar på ting at man ble svevende rundt som et stort spørsmålstegn.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 jeg skal se ann om det gir seg snart, ellers skal jeg spørre om jeg kan få UL på kongsvinger el noe, vist jeg bestemmer meg får og føde der! men jeg følte jeg fikk de svarene man kan få så tidlig(uke 9) så jeg er fornøyd... Men foreløbig har jeg ingen dårlig erfaring med A-hus... folk snakket så mye fælt om a-hus, men jeg fødte sønnen min der, og var kjempe fornøyd... har hørt masse rart om alle andre sykehus osv også, så trur det bare er sann, at noen alltid er litt uheldige uansett hvor man drar.. Men selvfølgelig kjempe trist at du fikk en dårlig opplevelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå