Gjest Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 gikk visst litt fort i svingene her ja... ANONYMKNAPPEN skulle det jo stå hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 Jepp! Tror det var fordi det var litt for mye drittslenging der innpå! De klarte ikke holde seg her inne! hehe.....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 ..jeg syns det er dumt jeg..ingen som tør å spørre om noe eller svare ærlig lenger..blitt akkurat som skravle..men jeg vet hvem det er sin skyld..hate hate...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke hvem hu over tenker på, men knappen forsvant rett etter at en viss person hadde driti seg ut og skrivd hetseinnlegg hu ble busta for. Når folk kommenterte det som hun hadde skrivd som negativt så forsvant knappen. Hm..
Anonym bruker Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hvem?????? Hvem?????? HVEM??????? Haha
snart mor til 3 Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Moooohahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... ;-)
Gjest Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Ja, nå er vi nysgjerrige Vi som ikke klarer å tenke oss til det selv Hihi
snart mor til 3 Skrevet 28. november 2007 #10 Skrevet 28. november 2007 *titte i taket,veggen.under bordet og i sofaen* nei,jeg ser ingen som er borte jeg... tihi...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Så det er du Sommerfugl som har vært den "slemme anonyme" på 1.tri da Hihi
snart mor til 3 Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 ouupps...er jeg avslørt nå??? hehe... nei,nå nok skuffe deg der...har deltatt i å be folk om å ikke være ekkel mot hverandre, og kan kaaaanskje under tvil en gang iblandt bedd noen om å kjøpe seg en uskyldig liten graviditetstest eller dra til legen istedenfor å spørre oss om de er gravide eller ikke....kan kanskje ha fortalt en person eller to at nei,jeg kan ikke fortelle hvilket kjønn spiren deres blir...men slem??nei,det mener jeg fast bestemt at jeg ikke har vært..håper nu virkelig ikke noen har oppfattet meg slik.. og har signert med navn når jeg har bedd alle de " jeg skal få mensen om en uke men kan dere fortelle meg om jeg blir gravid og hvilket kjønn det er slik at jeg slipper å kjøpe meg en graviditetstest og heller kan dra rett ut å kjøpe rosa klær"... hmm..ja...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Huff...men det er da rimelig slemt gjort å be noen dra og kjøpe en test i stedet for å spørre alle de erfarne, nygravide inne på 1.tri! Og du burde jo også vite hvilket kjønn disse berømte spirene er... Haha
snart mor til 3 Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 hehe...ja ikke sant??? jeg lukker øynene min og føøøler på meg at det blir en gutt... mohohaahaaaa....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Jeg synes du Sommerfugl var skikkelig stygg i kjeften i den tråden om gravide som fremdeles røyker så det hadde ikke forundra meg om det var du som var den slemme anonyme fra 1 tri. Det var litt av en overgang fra den uuuutrolig trrrivelige tonen tar ellers- en ganske ekstrem overgang. Tror nok du skjuler litt av hvert jeg...
nn86 Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 jeg vil bare kommentere en ting. jeg er helt ny her så har vel egentlig ikke noe jeg skulle sagt men jeg er enig med sommerfugl i mye av det hun sier. og kan jeg bare si en til: de som har blitt gravide og som ikke klarer å slutte de jævla ni mnd har jeg ingen sympati for. Røyker selv men ikke faen om jeg skal utsette barnet mitt for min dårlige uvane når jeg blir gravid. DA ER DET SLUTT!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Jeg er 100% enig. Det hjelper ikke å gi folk klapp på skuldra for at de bare skader ungene sine littegrann, som noen skreiv i den andre tråden. Ikke pokker om jeg vil leve resten av livet med det på samvittigheten. Dessverre er Sommerfugl uenig i det.
snart mor til 3 Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 takk for den Skal vi se hvor nær jeg tar meg av den...hmm..først og fremst så er du anonym..så med andre ord tørr du ikke stå for hva du sier for noe..for det andre..du sier jeg var stygg i kjeften der inne?? HALLO!!! Er det virkelig så fryktelig ille å velge å støtte en person og heller velge å hjelpe en som ikke har alt slik de ønsker??Du skal være bra dum for å tro at hun som der inne fortalte at hun ikke klarte å slutte helt,men som hadde klart å kutte ned kraftig virkelig har et ønske om å røyke...Så da syntes jeg at det er mye mer fornuftig å støtte henne, fortelle henne at hun er flink og gi henne tips og hjelp for å klare å slutte helt.. det å kun være spydig mot henne hjelper ingen og det syntes jeg alle her inne skulle være voksen nok til å forstå.. vi er alle enige om at det ikke er bra å røyke når man er gravid..vi vet alle om faren når en person røyker under graviditeten..spørsmålet er bare hvordan man velger å sette fokuset... meen..nå er ikke dette debattinnlegget om røyking så gidder ikke si mer om det...du kan jo gå inn dit å si hva du mener om du ønsker det... vi har alle lov til å ha forskjellige meninger og synspunkter..noen føler sitt behov og sine rettigheter til å snakke nedlatende til andre, noen har ikke det.. og dette svaret er på ingen som helst måte ment som kritikk av deg og dine meninger, det er heller ikke de innleggene jeg har på røykedebatten mot dem som er uenige med meg der...dette er kun ment som en forklaring på tankegangen som ligger bak mine utsagn... og du..skjuler ingen verdens ting..hadde jeg gjort det ville jeg brukt den anonymknappen flittig noe du kanskje har merket at jeg ikke gjør??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 Nettopp! "vi er alle enige om at det ikke er bra å røyke når man er gravid..vi vet alle om faren når en person røyker under graviditeten..spørsmålet er bare hvordan man velger å sette fokuset..." Der sa du det selv! Du og hun andre velger å fokusere på hvor flinke dere synes dere er, og ikke på at dere fremdeles røyker og dermed forgifter ungene deres. Jeg, og andre med meg, legger lista høyere for oss selv og våre barn i magen. Det er det som er trist.
snart mor til 3 Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 eg gir opp på deg jeg..trodde virkelig at du skulle være oppegående nok til å forstå det hele...nei,du får heller fortsette å leve i din egen lille bobleverden...lukk øynene og ørene for hva som skjer rundt deg så får du leve der i stille og ro... Du prøver ikke en gang å forstå hva som blir sagt..og når du har dannet deg din mening og fin forståelse av hva som egentlig blir sagt så er det ikke så mye å gjøre med det..nyttesløst for meg å prøve å forklare noe om du ikke en gang gidder å lese det jeg skriver... menmen.. ha en fin dag ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #22 Skrevet 1. desember 2007 Hæ??? ER MARIANNE AULIE HER INNE??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå