Dollywood Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 plutselig dumper det ned store regninger og purringer på regninger jeg trodde var betalt osv... og jeg som alltid har hatt så god kontroll....:-( jeg har for mye å tenke på...:-(
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 november er heeelt ekstrem i forhold til regninger..... du skal se det ordner seg snart:) klem:)
snartmammapåny Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 ja november er helt grusom. Betalt over 20000kr i regninger til nå i november. OG da er dette ikke inkludert lån og forsikringer de kommer i tillegg. Føler med deg. Om det blir knapt så får du høre med banken om å få utsatt en betaling på lånet, det bruker de å være behjelplige med. eller du kan høre om å få utsatt en regning eller to, Særig store firma bruker å være behjelplige med utsettelser om du forklarer situasjonen. Lykke til, det ordner seg nok:D
Dollywood Skrevet 28. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2007 joda det ordner seg sikkert...men jeg blir bare litt motøs, dessuten føler jeg alltid at alt som går galt er minegen skyld. men det er vel kanskje litt sånn vi mennesker er, opplært til skam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå