Gå til innhold

kan man pumpe opp melkeprod??


Anbefalte innlegg

Skrevet

mini tar ikke mme og jeg greier nesten ikk å få pumpa ut noe melk.. men hvis jeg pumper mye, kommer det mer etterhvert da?? noen som har prøvd?? må pumpe ut for jeg skal ut en kveld.. hadde håpet han skulle ta mme men det nekter han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det skal gå an ja. Pumpe hver andre time eller noe sånt.

Skrevet

sånn nesespray for å få igang utdrivingsrefleksen, også ; øvelse gjør mester ;)

 

brukte en del tid for å få til det derre pumpegreiene jeg og, men nå går det så det suser!!!

Skrevet

sorry, tror jeg misforstod spm ditt =)

 

jeg stod opp en gang om natta å pumpet meg, da er det produksjonshormonet på sitt høyeste, od det var nok til å øke her!!

Skrevet

det skal jeg prøve:) takk..

 

åssen nesespray forressten??

Skrevet

ta en teskje maltekstrakt hver dag så får du opp produksjonen skal du se! :)

Skrevet

lillegull:

 

en spray du får på resept, husker ikke helt hva den heter... ta kontakt med legen din!!

Skrevet

Syntocinon nesespray, hjelper paa utdrivningsrefleksen slik at du faar ut melka lettere naar du ammer/pumper.

Skrevet

trodde det var mme han ikke ville ha jeg, men prøvde mm i flaska nå og virker som det er flaska han ikke tar lengre.. har jo tatt den fint frem til nå.. brukt flaske innimellom... åssen får jeg han til å ta flaska da?? blir litt frustrert kjenner jeg.. skla i gang med flytting over jul og da er det greit om han tar flaska for mamma skal passe han litt mens vi sjauer... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...