lillegull:) Skrevet 28. november 2007 #1 Skrevet 28. november 2007 mini tar ikke mme og jeg greier nesten ikk å få pumpa ut noe melk.. men hvis jeg pumper mye, kommer det mer etterhvert da?? noen som har prøvd?? må pumpe ut for jeg skal ut en kveld.. hadde håpet han skulle ta mme men det nekter han...
pinglo Skrevet 28. november 2007 #2 Skrevet 28. november 2007 Tror det skal gå an ja. Pumpe hver andre time eller noe sånt.
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 28. november 2007 #3 Skrevet 28. november 2007 sånn nesespray for å få igang utdrivingsrefleksen, også ; øvelse gjør mester brukte en del tid for å få til det derre pumpegreiene jeg og, men nå går det så det suser!!!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 28. november 2007 #4 Skrevet 28. november 2007 sorry, tror jeg misforstod spm ditt =) jeg stod opp en gang om natta å pumpet meg, da er det produksjonshormonet på sitt høyeste, od det var nok til å øke her!!
lillegull:) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2007 det skal jeg prøve:) takk.. åssen nesespray forressten??
Gjest Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 ta en teskje maltekstrakt hver dag så får du opp produksjonen skal du se!
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 lillegull: en spray du får på resept, husker ikke helt hva den heter... ta kontakt med legen din!!
Little Miss Poopsie + en til! Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Syntocinon nesespray, hjelper paa utdrivningsrefleksen slik at du faar ut melka lettere naar du ammer/pumper.
lillegull:) Skrevet 28. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2007 trodde det var mme han ikke ville ha jeg, men prøvde mm i flaska nå og virker som det er flaska han ikke tar lengre.. har jo tatt den fint frem til nå.. brukt flaske innimellom... åssen får jeg han til å ta flaska da?? blir litt frustrert kjenner jeg.. skla i gang med flytting over jul og da er det greit om han tar flaska for mamma skal passe han litt mens vi sjauer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå