Gå til innhold

oi-jeg tror jeg er gravid jeg...!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt to biliigtester nå dissa dagene før og begge har vært veldig svak positiv-testa med cb i dag tidlig og den var riiimelig mye sterkere!!! men tørr ikke juble ennå liksom.sikkert mange som har opplevd det samme, noen som vil dele ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du nok gravid!!!:) 3 tester blir jo ikke positive hvis du ikke er gravid, så du kan nok juble nå! Kjøp deg en CB digital hvis du vil være helt på den sikre siden, der står det jo enten gravid eller ikke gravid. Uansett, gratulerer såååååå mye!!!!!!:) Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Så spennende! Når var/er IKM da? Jeg tror også at du er gravid selv om strekene er svake, men er enig med Dreamer i at det sikkert er lurt å ta en digital test om du vil ha en helt entydig svar. Jeg lurer meg likevel til å si gratulerer allerede nå. Gratulerer! :-)

Skrevet

Hei potetball.

Gratulerer så utrolig mye.

Jeg testet nettopp positivt også. Da kan vi jo følges over til august08 klubben

Skrevet

Gratulerer, gratulerer!

Så heldig du er! :)

Lykke til videre.. :D

Skrevet

jeg hadde ikm igåe eller har imorgen,så det er jo ganske tidlig.men jeg har en digitaltest til imorgen-tidlig! :) har egentlig lyst å ta den nå,hehe.vet jo man ikke skal gjøre det om kvelden,men du vet..:)

Skrevet

gratulerer til deg også!! hva testet du med? jeg tørr liksom ikke juble ennå jeg,er så redd for å bli skuffa,så jeg holder meg her inne til jeg vet helt sikkert :) men forhåpentligvis treffes vi 1.trimester! :)

Skrevet

gratulerer! jeg testa også positivt i dag :) så da blir jeg også med til august08 klubben :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...