Gå til innhold

Nå skjelver jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i går, tok nettopp en test og et klart blått kryss lyser mot meg. Trodde ikke mine egne øyne. Er såååå glad nå og gleder meg til å fortelle sambo den gode nyheten. Lykke til alle dere andre. Jeg kommer nok til å henge her på bli gravid sidene. Mye koseligere her enn på 1. tri...

Kan ikke tro det. Jeg er GRAVID!!!!!!!!!

SENDER MASSE BABYSTØV ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* sug til dere jenter ******************************************************* *********************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier gratulerer her og jeg;) Suger til meg masse babystøv, håper jeg kan komme etter om et par uker. Masse lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer igjen, Nemo! Gleden din smitter veldig, så takk for at du deler den med oss andre. Og takk for babystøv! He he. Det er hyggelig at du blir her inne litt lengre! :-)

Skrevet

kan jo hende vi får det koselig inne på august 2008-sidene også =O)

men enig med deg, bedre her enn 1. tri

Skrevet

Ja, på augustsidene vil vi få det hyggelig. Håper mange av dere følger med meg over dit. Lykke til alle sammen:o)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille spiren i magen!

Så flott. :)

Håper jeg kommer etter.

Kos deg med den voksende magen.

Skrevet

Grattis!!! Har lest mange av innleggene dine her, har du prøvd lenge eller? Du må være i den syvende himmel, så kult!!

Babystøv JA TAKK :) Slurpe, slurpe...

Skrevet

Sånn da er jeg ferdig suge til meg babystøv og klar for å skrive;)

Så utrolig gøy du er gravid:) håper jeg følger etter deg om et par uker:)

Masse lykke til med den voksende magen:)

Skrevet

Syvende himmel her ja. Har prøvd siden jeg mistet i april. Var da 10 uker på vei. Håper det går bedre denne gangen.

Skrevet

Hurra og gratulerer!!!! Enig i at 1.tri sidene er uhyggelige, så bare bli:) Lykke til med magen og håper spiren klorer seg fast.* Kaster innpå babystøv:D*

Skrevet

da er det håp for meg også...mista først i januar i uke 14 og i mai i uke 6..har ikke klart å bli gravid men håpe håpe...

SUGER til meg babystøv:)

lykke til ned ditt sv.skap:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Er så koselig å se at andre lykkes-håper spiren sitter bom fast :)

Suger til meg babystøv og håper jeg følger etter deg til uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...