Gå til innhold

Hedda:-) (Ev. Thia)


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Takk for koselig treff på lekestedet i dag!

Jeg glemte jo seff å gi deg e-post adr. min, og jeg har jo så lyst på de bildene av godguttene våre... :-)

 

Kan du ikke sende meg en PM, jeg finner ikke noe profil på deg så jeg får ikke til å sende. Ev. kan den formidles via Thia, for jeg regner med det var hun som hadde med god-pia si i dag ... (for hun har profil ;-))

(Så hvis du leser dette Thia, kan ikke du si til Hedda:-) at hun er etterlyst her hvis/når du snakker med henne...)

 

Hilsen mamman til største lille bollen på treffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næææææææ så gøy!!!!

 

Hi hi hi ante virkelig ikke at det var deg Tingeling_80, har jo lagt merke til deg her inne. Gøy å møte deg uten å vite det var deg!:0) Liten verden kan man si. Mali sov helt til nå hun, utslitt etter alle inntrykkene... Gutten din var bare helt nydelig, håper vi treffes senere også...skal få gitt Hedda beskjed jeg:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ... jeg skjønte nok hvem du var da Hedda:-) sa du var med i juli-klubben, men jeg måtte se om jeg fant navnet til Mali i profilen din før jeg var helt sikker! (pyse jeg, skjønner du ... turte ikke å spørre!)

Ådne ble også litt overveldet tror jeg, men det virket som om de hadde det gøy alle gullene! Kjekt å få med enda ei lita snuppe da, for gutta har jo vært i flertall i den lille "gjengen" vår! Da har vi to skjønne frøkner gutta kan krangle om (selv om jeg forstod det sånn at Mali er bortlovet til Tobias ;-) Heldig han, ja!)

Vi snakket om å finne på noe til uka (tirs eller ons) og da hadde det vært gøy om dere også ble med. Og om ikke annet så kommer vi på lekested neste uke også vi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ler enda litt av dette jeg:0)

 

Jeg om Mali er gjerne med på sosialeting vi, men skal ikke presse oss inn i barselgjengen deres:0) Men neste onsdag kommer vi garantert:0)

Nei, nå må jeg logge av for jeg skal prøve å være sprek å trene litt.

Gi god gutten en kjempe klem fra Mali da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... gav ham en stooor kos og sa "stor kos fra Mali" og da gliste han bredt :-) link du som trener, da!

Og du må ikke føle at du trenger deg på, det er bare hyggelig med flere, både for store og små!

 

Kos tilbake herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, da har jeg mottatt beskjed om at jeg er etterlyst, ikke hver dag jeg er det:-DD

 

Kan gjerne sende deg en PM, bare jeg finner ut hva det er, jeg er ikke helt inne på alt her serru, need to learn;-)

 

Eill du..mamman til Sunniva har mob nr mitt, antar hun har ditt også. kan du ikke melde henne så får du nr mitt?:-)

Tobias har slokna, tok sitt første dykk på svømminga i dag, så flink, men ble så sliten stakkars:-D

 

Da jabbes vi tingeling, hils Ådne fra meg og Tobias..nok en gang...HAN ER SÅ SØT:-D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må lage deg en profil også kan man sende personlige meldinger (pm). Greit til å skrive ting man ikke vil at alle skal kunne lese...

 

Jeg sender mammaen til Sunniva en melding, jeg. Hadde vært kjekt med nr. til Benjamin også.

 

Var det så ille som du trodde med den dykkinga? Vil tro det egentlig gikk ganske så bra, jeg! Ådne ble så sliten av hele treffet at han sov fra 4 til 19!

 

Gi smukkasen din en nattakos fra oss!

 

(nå må jeg komme meg i seng ... vet jo aldri når disse småtassene våkner på morran!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da forstår jeg hva PM er, hihi, skal se om jeg får laget meg en profil da:p

 

Tobias tok 2 dykk i går, det første var d han instruktøren som tok, ble noget forundret da lille Tobben, men det andre dykket gikk bedre, selv om mamman var meget nervøs, hehe:-D

Med litt trening skal nok dette bli alldeles supert!

 

Skal få lagt over bildene av godguttene våre på pc'en, så sender jeg dem til deg! Bare gaul du når du har fått nummeret mitt:-)

Håper det blir åpent lekested i neste uke også, og ev treff mandag eller tirsdag!

 

God helg til dere 3:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...